Status
Niet open voor verdere reacties.

minoe

Steunend lid
Vip Lid
Wilde vandaag wat instellingen veranderen in mijn router maar geraak er niet meer in.
Wachtword is juist ,heeft toch geen bevestiging dat het verkeerd is,maar hij blijft steken bij het scherm waar je wachtwoord moet invullen.
Zou dit iets te maken hebben met de beta versie van IE8
 
Zou kunnen, trek uw wan stekker naar't internet eens uit.
type dan het netwerkadres van uw router in, en normaal moet deze nu openen.
Het kan zijn dat IE8 direkt verbinding probeert te maken met het internet, hierdoor wacht uw router altijd even.
 
Zou kunnen, trek uw wan stekker naar't internet eens uit.
type dan het netwerkadres van uw router in, en normaal moet deze nu openen.
Het kan zijn dat IE8 direkt verbinding probeert te maken met het internet, hierdoor wacht uw router altijd even.
Helpt niet.
Heb wel even hub aangesloten en verbinding gemaakt met andere pc via hub.Heb nu wel de kabel van de hub terug uitgetrokken.
Had wel mac filtering ingeschakeld in mijn router en die van andere pc stond er nog niet in van de LAN-verbinding(wel de draadloze).
Zou het daarmee iets te maken kunnen hebben
 
Natuurlijk, een mac filtering is een extra beveiliging. Normaal is een macadres uniek voor uw netwerkkaart, tegenwoordig kan men dit al software matig veranderen.
Bij een macfiltering kan men bepaalde macadressen toelaten, of blokkeren voor het internet/netwerk.
Zorg steeds dat de macadressen van uw computers toelating hebben tot de router, netwerk of interenet.
 
Natuurlijk, een mac filtering is een extra beveiliging. Normaal is een macadres uniek voor uw netwerkkaart, tegenwoordig kan men dit al software matig veranderen.
Bij een macfiltering kan men bepaalde macadressen toelaten, of blokkeren voor het internet/netwerk.
Zorg steeds dat de macadressen van uw computers toelating hebben tot de router, netwerk of interenet.
Was mac adres van vriendin die niet ingesteld staat.Die van mijn pc wel en het is via mijn pc dat ik niet meer in router geraak
 
Als ik telkens op de 'vernieuwen' knop(F5) naast adresbalk klik lukt het mij om erin te komen.
Moet dit telkens toepassen als ik naar een onderdeel van de instellingen wil gaan.
Iemand idee waar dit aan ligt ?
 
Hallo Minoe
Als je nou eens Ad-Aware 2008 - Free software downloads and reviews - CNET Download.com Probeerd deze maar eens ik denk dat je last van een spy hebt die het tegen houd.
Als het goed is moet het opgelost wezen als je deze instal geeft en de instellingen doet.
Ik denk dat je dan weer een hoop kan, tevens maakt deze ad-Aware je internet sneller.

Grz DamienJack
Oeps.Vergeten te melden.Probleem was opgelost.Denk niet dat het met spyware te maken had.Ad aware staat trouwens altijd op mijn pc en had deze al gescand maar vond niets.
Zal waarschijnlijk aan de beta versie van IE8 gelegen hebben.Heb ondertussen ne format gedaan en probleem is opgelost.
Mag slotje op
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan