Status
Niet open voor verdere reacties.
Z

zorro

Gast
ik zoek een draagbare laptop met minimum schijf van 250gb en ramgeheugen van 3gb of meer
moet geene grote zijn maar in perfecte staat zijn max 2jaar oud moet geschikt zijn om zowel vista of xp op te zetten.
wie heeft er eentje te koop geef er tussen 200 en 300 euro voor.
 
Naar mijn mening is je prijs redelijk onrealistisch. Je gaat zo'n portable voor dat geld niet vinden vrees ik. Tel er maar gerust minstens 100 EUR bij.
En nog een tip; zet liefst geen Windows Vista op een portable! (voor de minste ergernis)
 
ja dat kan als ik er 100 moet bijleggen dan heb ik een nieuwe heb er hier eentje staan van 499 hp compac ramgeheugen 3gb schijf 250gb en werkt perfect rapper als deze waar ik nu mee werk acer en deze koste 899 euro. waarom geen vista?
 
De 2de hands prijzen voor een portable liggen doorgaans hoger dan een 2de hands desktop. Iedereen wilt er eentje en iedereen wilt natuurlijk ook het beste... Is zo'n beetje te vergelijken met de vastgoed prijzen. Erg hoog voor wat je soms krijgt.
Waarom geen vista? Dit is natuurlijk een persoonlijke mening en iedereen blijft vrij in zen keuze en mogelijkheden natuurlijk. Maar om nu eerlijk te zijn heb ik in men professionele loopbaan al meerdere vista portables geherinstalleerd naar Windows 7 (of Windows XP) omwille van software problemen en ergernissen. Traag en onstabiel zijn de 2 voornaamste redenen. Over onstabiliteit valt te discutiëren en is grotendeels afhankelijk van de gebruikte toepassingen. Maar iedereen is vrij in zen keuze natuurlijk.
 
ik weet niet ddragon dat je het gelooft of niet op deze pc heb ik 2 besturingsystemen vista en win7 en als ik eerlijk ben is vista in snelheid betreft het openen van programma,s veel sneller dan win7 ook in het opstarten is vista 3 sec sneller. daarom overweeg ik win 7 eraf te smijten.maar daarom dat ik een laptop zoek dat ik dan toch win7 kan gebruiken in geval deze eens defect geraakt.tja ik zoek dan eentje die dan meer als 2 jaar is ik vind dan toch dat de prijs toch zo hoog niet meer kan zijn? ik vind 300 euro voldoende aangezien je voor 4a 500 al eentje hebt nieuw en dan nog in garantie
 
Ja, ik begrijp je frustratie ivm de 2de hands prijzen. Mensen willen het onderste uit de kan halen. Zoals ik al eerder zei, iedereen wilt een laptop en de meesten die er eentje te koop aanbieden beseffen dit ook en maken er gretig gebruik van om de prijs zo hoog mogelijk te houden.
Betreffende je keuze om Windows Vista boven Windows 7 te kiezen vind ik zeer vreemd. Maar bon, ieder zen mening natuurlijk ;). Ik heb ook een paar jaar gewerkt op een stabiele Windows Vista desktop.
ps: tel je de opstart tijd tot alle programma's volledig geladen zijn of enkel tot aan het login scherm? Zijn beiden systemen volledig gelijk aan geïnstalleerde software...?
 
Hier ook geen Vista, had laptop met Vista er op en onmiddellijk verwijderd en win 7 op geplaatst.
 
ja dat kan als ik er 100 moet bijleggen dan heb ik een nieuwe heb er hier eentje staan van 499 hp compac ramgeheugen 3gb schijf 250gb en werkt perfect rapper als deze waar ik nu mee werk acer en deze koste 899 euro. waarom geen vista?
Als het alleen de HD is die je groter wilt, waarom dan niet een grotere schijf in deze steken?
 
jongens bedankt ik ga me toch maar een nieuwe aanschaffen .
mag een slot op.
thanks
 
Ik heb me vandaag ook één weesten halen was juist de laatste.
Als je nog één wil moet je deze bestellen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan