Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,

Kan iemand mij een goede app aanbevelen om foto's te bekijken, daarmee ook een diashow te vertonen en als het even kan ook een goede File Renamer aan boord heeft, voor als de foto's dooreen vertoond worden ondanks ze eerst gesorteerd waren op de Windows pc. Ik werk met een Samsung Tablet 10" GT-P5100, Androïd versie 4.2.2

Hartelijk dank bij een antwoordje,

Mvg,
Freddy
 
In de standaard viewer zit er toch een diavoorstelling mogelijkheid in? Hoe hij ze kiest weet ik niet. Het het nog niet gebruikt. File renamer is iets totaal anders hoor. dat steekt ook standaard op u apparaat hoor. ik denk dat je eens op ontdekking gaat moeten gaan op je tablet hoor.
 
Standaard heb ik "Galerij" op de tablet staan, maar die gooit de foto's door elkaar. Ik heb de map foto's op de pc in de gewenste volgorde herschikt en met met File Renamer herbenoemd, dit progr is gratis tot 500 foto's, daarna is het 16€ betalen om verder te gebruiken, wat ik veel vind voor zo een klein progje. Dit werkt goed in de pc maar als ik die foto's op de tablet bekijk met Galerij worden de foto's terug door elkaar gegooid. Wat ik zoek (en dan mag het wel wat kosten) is een app om gewoon foto's te bekijken in de gewenste volgorde en indien gewenst ook als diashow met enkele mogelijkheden en als het even kan de foto's te herbenoemen zodat ze in de gewenste volgorde verschijnen.

Mvg
Freddy
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan