Status
Niet open voor verdere reacties.
S

smekeg

Gast
Hallo, wie kan mij helpen aub?
Ik gebruik google. be als startpagina alsook google agenda! Op onverklaarbare wijze is mijn startpagina nu in het Engels, ondanks het feit dat het toch nogsteeds google.be is!
Als ik dan via "Preferences" de taal wil terugzetten in het Nederlands krijg ik de melding dat mijn cookies uitgeschakeld zijn! En hier wringt het schoentje want dit is niet waar! Mijn cookies zijn ingeschakeld!
Ik dacht eerst dat het aan IE8 zou liggen maar heb dit nu al terug vervangen door IE7 met hetzelfde resultaat! Ik heb ook al via systeemherstel mijn pc 5 dagen in tijd terug gezet want toen was het nog niet maar ook dit veranderd er niets aan!
Nu weet ik het niet meer vandaar mijn vraag!
Alvast bedankt
Georges
 
Heb ik uiteraard gedaan en alles staat ingesteld zoals het zou moeten, ik heb zelfs de vergelijking gedaan met een andere pc! Bij mij staat alles exact hetzelfde ingesteld en toch blijft google in het engels!
mvg
 
Heb ik uiteraard gedaan en alles staat ingesteld zoals het zou moeten, ik heb zelfs de vergelijking gedaan met een andere pc! Bij mij staat alles exact hetzelfde ingesteld en toch blijft google in het engels!
mvg

Kijk hier eens even zie screen handje
 

Bijlagen

  • google.nl.jpg
    google.nl.jpg
    18.3 KB · Weergaven: 108
Google English


Advanced Search
Preferences
Language Tools



Advertising Programs - Business Solutions - About Google - Go to Google.com
?2009 - Privacy

Bij mij staat er dus "Go to Google.com" en niet zoals in jouw voorbeeld!
Ik heb momenteel IE7
Toch bedankt voor de moeite
 
Google English


Advanced Search
Preferences
Language Tools



Advertising Programs - Business Solutions - About Google - Go to Google.com
?2009 - Privacy

Bij mij staat er dus "Go to Google.com" en niet zoals in jouw voorbeeld!
Ik heb momenteel IE7
Toch bedankt voor de moeite

Even als je nu je bowser opened en type in de regel bowser Google wat krijg je dan Google.com English ? maak anders even een screen. Heb je hem misschien in add ons staan van je IE7 Go to Google.com
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Sorry had mij vergist van startpagina, maar zoals je hier zit bij google.be verschijnt bij mij deze pagina! ("zie bijlage printscreen)
Als ik dan op Preferences klik verschijnt hetvolgende (zie bijlage voorkeuren) en wanneer ik dan klik op how to enable cookies verschijnt volgende melding (zie bijlage voorkeuren onderaan)
 

Bijlagen

  • printscreen.doc
    153.5 KB · Weergaven: 102
Sorry had mij vergist van startpagina, maar zoals je hier zit bij google.be verschijnt bij mij deze pagina! ("zie bijlage printscreen),
Als ik dan op Preferences klik verschijnt hetvolgende (zie bijlage voorkeuren) en wanneer ik dan klik op how to enable cookies verschijnt volgende melding (zie bijlage voorkeuren onderaan).
Eindelijk gelukt om toe te voegen wat ik wou!
 

Bijlagen

  • printscreen.doc
    153.5 KB · Weergaven: 102
  • Voorkeuren.doc
    322.5 KB · Weergaven: 92
Erg raar ik heb het gezien, Als je nu eens naar confugiratiescherm/software/oninstal Ie7 dan pakt hij als je opgestart bent automatic IE6 gewoon weer IE7 opnieuw instaleren. Probeer dat eens..
 
ik waag mij enkel aan het scannen op virussen en worms, etc.... de rest van jou voorstel is toch iets dat een beetje moeilijk is voor mij en waar ik mij dus niet durf aan wagen!
Resultaat: niets veranderd.
Ik vrees dat ik er zal moeten leren mee leven tenzij dat ik alles met een herstelcd opnieuw installeer en van nul herbegin!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan