Google chrome, wachtwoord veranderen van forum

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik draai wel Ubuntu 11.10 maar zal geen rol spelen.Zopas heb ik mijn ww bij dit forum ook een verkeerd ww laten onthouden voor dit forum.Google Chrome laat niet direkt iets zien waar ik moet zijn.Thanks.
 
Ik begrijp de vraag misschien niet goed.
Ik de topic vraag staat dat je het wachtwoord wit veranderen via Google Chrome. En in de omschrijving kan ik niet direct vinden wat je precies geprobeerd heb.


Maar, wil je jouw wachtwoord wijzingen voor Pctuts, dan kan dit bij Forum Actie en dan Je gegevens wijzigen.
 
Ik heb een verkeerd ww laten onthouden voor dit forum en nog een ander forum.Men krijgt steeds een mega grote vragenlijst om iets op te lossen.Ik heb zo al uren, dagen bezig geweest om iets op te lossen.Je trefwoord staat er dikwijls niet bij(dr) .Al 3 keer is mijn laptop al gecrasht.Nu ben ik voorzichtiger.
 
Als je op een forum inlogt.Er verschijnt bovenaan een grijze balk.Wachtwoord onthouden staat er op vermeld.
Ik had een verkeerd ww ingevuld en laten onthouden.
Waar vind ik die ww terug zodat ik het mss kan rechtzetten?
 
Als je op een forum inlogt.Er verschijnt bovenaan een grijze balk.Wachtwoord onthouden staat er op vermeld.
Ik had een verkeerd ww ingevuld en laten onthouden.
Waar vind ik die ww terug zodat ik het mss kan rechtzetten?

firefox heeft dat ook, die optie. dus wanneer je naar een pagina gaat die je eerder bezocht hoef je je wachtwoord niet meer op te geven. maar wanneer je manueel terug het wachtwoord ingeeft ( een ander dus) gaat hij vragen in het grijze balkje : wijziging opslaan? dat doe je dan gewoon.
 
Jullie uitleg klopt.Ik heb de ww'en gevonden.Van alle fora waren ze korrect daar in google chrome.Te vinden bovenaan:
bewerken-voorkeuren-persoonlijke items-wachtwoorden-opgeslagen wachtwoorden beheren.:duimop:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan