Status
Niet open voor verdere reacties.

cve

Medewerker
Forumleiding
Het einde van Google Now Launcher.


Google gaat de Google Now Launcher niet meer verder ondersteunen, maar wie hem heeft raakt hem wel niet kwijt, hij word wel niet meer verder door ontwikkeld. Maar wie af en te toe eens iets anders wil of tochup to date wil blijven op launcher gebied kan uit een hele reekskiezen op Google play, maar wat zijn nu de beste eigenlijk?


Ik heb ze allemaal zelf getest.


Op de eerste plaats komt de Nova Launcher.
De Nova Launcher doet wat moet, is licht en luchtig, je kan er heel wat in gaan aanpassen en toch is hij niet moeilijk in gebruik, wat voor een launcher ook niet mag.
NovaLauncher kan je hiervinden.


Opde tweede plaats komt Action Launcher.
ActionLauncher is een heel goede launcher, echter kon hij mij maar een dag bekoren. Ik vond dat hij de iconen op mijn 5,5” grote scherm veelte groot maakte, misschien op een kleiner scherm dat dit geen probleem geeft. Maar bij mij viel hij om die reden af.
ActionLaunchervindje hier.


Opde derde plaats komt Arrow Launcer.
Misschien omdat hij het anders aanpakt als wat ik gewoon ben en er hem de tijd niet gegund heb om eraan te wennen, ik weet het niet. Maar hij heeft zeker zijn voordelen. Hij heeft er toch wel een dagje op mogen blijven staan. Dat is bij mij toch wel al wat. Ik probeer heel veel.Weinig haalt het einde van de dag. Meestal is een uur het max.Sommige dingen halen de 5 minuten niet eens. Dus 1 dag is heeel goed.Dus zoek je een launcher die het over een andere boeg gooit en toch nog prettig werkt is Arrow Launcher je ding.
ArrowLauncher kanje hier vinden


Wil je echter zoals ik proeven van wat een pixel gebruiker kan, kan je ook via een externe link de pixel launcher downloaden en installeren.
Bron. Androidauthority.com
desite is in het engels, ik ga het hier niet klakkeloos over gaan copieren en letterlijk vertalen. Om die link mee te kunnen nemen. Die site is 100% te vertrouwen, ik draai momenteel die launcher en werkt perfect.
DePixel Launcher kan je hiervinden
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan