Status
Niet open voor verdere reacties.
V

Verwijderd lid 9940

Gast
Brandende vraag. Ik worstel nog steeds met het installeren van google toolbar. Krijg steeds de foutmelding foutcode 0x80040201. Zoek ik die foutcode op dan gaat het allemaal over outlook en die heb ik niet ik gebruik Windows live mail.
Ik heb alles van mijn laptop gewist wat Google betreft om opnieuw te kunnen installeren maar dan nog lukt het niet om die toolbar in mijn browser terug te krijgen. Ik gebruik IE 9 en heb Windows 7 64 bits op mijn laptop.
Ik zit er zelfs aan te denken om ook mijn IE volledig te verwijderen om die opnieuw te installeren maar weet niet of dit zo maar kan en of ik dan niet alles kwijt ben zodat ik niet meer op internet kan komen.

Wie o wie kan me uit de brand helpen???????

Met vriendelijke groet
Crimpak
 
Heb je eerst de Toolbar verwijderd via bijvoorbeeld het configuratiescherm.
Daarna de PC opnieuw opstarten.
Daarna zorgen dat alle programma's inclusief de Browser zijn afgesloten. Start nu de nieuwe installatie van de Toolbar.
 
Hallo Pluis,
heb werkelijk alles van google uit mijn laptop verwijderd om opnieuw te kunnen installeren. Wat ik even niet begrijp nu van je tip is: Hoe kun je iets installeren als je je startpagina van IE niet hebt geopend. Mijn startpagina is van Ziggo. Zie bijlage. startscherm.jpg
Ik gebruik nu het balkje boven in mijn browser secure-zoeken. Daar klop ik in google toolbar installeren. Dan gaat het installatieproces aan de gang en krijg ik die bewuste foutmelding. Hoe kan ik installeren als ik mijn startpagina niet geopend heb. Kun je me in wat stappen uitleggen hoe ik dan moet handelen???
Alvast bedankt voor je reactie.
Groetjescrimpak
 
Brandende vraag. Ik worstel nog steeds met het installeren van google toolbar. Krijg steeds de foutmelding foutcode 0x80040201. Zoek ik die foutcode op dan gaat het allemaal over outlook en die heb ik niet ik gebruik Windows live mail.
Ik heb alles van mijn laptop gewist wat Google betreft om opnieuw te kunnen installeren maar dan nog lukt het niet om die toolbar in mijn browser terug te krijgen. Ik gebruik IE 9 en heb Windows 7 64 bits op mijn laptop.
Ik zit er zelfs aan te denken om ook mijn IE volledig te verwijderen om die opnieuw te installeren maar weet niet of dit zo maar kan en of ik dan niet alles kwijt ben zodat ik niet meer op internet kan komen.

Wie o wie kan me uit de brand helpen???????

Met vriendelijke groet
Crimpak

Waarom blijf je met IE9 werken als IE10 reeds lang beschikbaar is????
 
Hoi JW,als ik probeer IE 10 te installeren dan krijg ik als reactie van de laptop dat die niet geïnstalleerd kan worden omdat er al een nieuwere versie op staat. Ra ra ra??? Bij controle blijk ik IE 10 er op te hebben staan. Maar dan nog blijft de reactie raar als ik IE 10 wil installeren dat hij regeert met het gegeven dat er al een nieuwere versie op staat.

groetjes
crimpak


Hoi Zorro, ik ga je links uit proberen

greowetjes
crimpak
 
Hoi JW,als ik probeer IE 10 te installeren dan krijg ik als reactie van de laptop dat die niet geïnstalleerd kan worden omdat er al een nieuwere versie op staat. Ra ra ra??? Bij controle blijk ik IE 10 er op te hebben staan. Maar dan nog blijft de reactie raar als ik IE 10 wil installeren dat hij regeert met het gegeven dat er al een nieuwere versie op staat.

groetjes

Kijk eens naar uw versienummer, dit zou 10.0.9200.16576 moeten zijn.
Als je een nieuwe IE10 wilt installeren haal je waarschijnlijk een lager versienummer binnen, daarom die reactie.
Als je IE10 toch wilt binnenhalen moet je deze opslaan in plaats van dadelijk te installeren. Eens opgeslagen kunt u uw huidige versie van IE10 verwijderen en daarna kunt u de opgeslagen versie installeren.
 
Als u Toolbar al heeft geïnstalleerd maar deze wordt niet weergegeven, moet u add-ons als volgt inschakelen.
1.Klik in Internet Explorer op het menu Extra of druk op Alt-T op het toetsenbord.
2.Selecteer Invoegtoepassingen beheren.
3.Als 'Google Toolbar', 'Google Toolbar Helper' of 'Google Toolbar Notifier BHO' zijn uitgeschakeld, selecteert u elke add-on en klikt u op Inschakelen.
4.Klik op Sluiten
 
Brandende vraag. Ik worstel nog steeds met het installeren van google toolbar. Krijg steeds de foutmelding foutcode 0x80040201. Zoek ik die foutcode op dan gaat het allemaal over outlook en die heb ik niet ik gebruik Windows live mail.
Ik heb alles van mijn laptop gewist wat Google betreft om opnieuw te kunnen installeren maar dan nog lukt het niet om die toolbar in mijn browser terug te krijgen. Ik gebruik IE 9 en heb Windows 7 64 bits op mijn laptop.
Ik zit er zelfs aan te denken om ook mijn IE volledig te verwijderen om die opnieuw te installeren maar weet niet of dit zo maar kan en of ik dan niet alles kwijt ben zodat ik niet meer op internet kan komen.

Wie o wie kan me uit de brand helpen???????

Met vriendelijke groet
Crimpak

indien je ie9 zou verwijderen is het geraadzaam om eerst een andere browser te downloaden. en ja met verwijderen heeft niets te maken met je verbinding.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan