Status
Niet open voor verdere reacties.

georguy1

Steunend lid
Vip Lid
dag ,
ik krijg regelmatig na een tijdje dat de pc aanligt de melding voor "Google update "
heb hem nochtans weggevinkt in opstarten -dacht dat het het opstarten en werken vertraagt ? -maar blijkbaar is dat niet genoeg
hoe kan ik dat wel definitief verwijderen ?
OF
moet dat zo blijven ?

grtn
 
Google Update is voor Google Apps.
Als je deze apps hebt geinstalleerd zal deze melding terug blijven komen nadat er weer een nieuwe update is.

Wil je deze melding niet meer krijgen, dan zal je de Google Apps moeten verwijderen.
 
dag Lana ,

ik heb geen smartphone , noch iPad , noch Iphone .
ik hoor altijd om App's daarop te downloaden
maar misschien heb ik het mis en zijn die app's op de pc ook alleen voor de pc ?
eens nagekeken en zie dat als ik op het icoontje klik ( zie bijlage , maar dat wist u wel denk ik ) er dingen opengaan als "maps "en "you tube"enz die ik gebruik op de pc maar dan via gewoon Google en favorieten .
misschien gewoon dat laten staan als het geen kwaad kan?

dit zal voor u misschien wel een uitleg van een beetje leek zijn denk ik

grtn
 

Bijlagen

  • APP's.JPG
    APP's.JPG
    31.9 KB · Weergaven: 125
Hoi georguy,

kan je eens kijken of het volgende je probleem ivm de opdringerige updater oplost?

Verwijder eerst de huidige Google Earth en schoon nadien je systeem op met Ccleaner.

Na een herstart navigeer je naar deze pagina. Voor je op de knop "Akkoord gaan en downloaden" klikt haal je volgende vinkjes weg:

° Installeer ook Google Chrome, een snelle, gratis browser die is ontwikkeld voor het moderne internet.

° Google Chrome instellen als mijn standaardbrowser.

Nu klik je op "geavanceerde instellingen", zie afbeelding.

Haal volgende vinkjes weg:

° Google Earth toestemming geven om aanbevolen updates automatisch te installeren.

° Help ons Google Earth te verbeteren door ons toestemming te geven anonieme gebruiksstatistieken te verzamelen.

53050ce259aba-earth.jpg


Nu kan je op de blauwe knop onderaan klikken om Google Earth te downloaden. Heb je na het installeren van deze gestripte versie nog last van de updater ? ...
 
ik gebruik de google earth al geruime tijd op deze pc en heb dus geen last van een melding betreffende een update !
blijkbaar word deze vanzelf bijgewerkt !

Ashampoo_Snap_2014.02.19_21h41m53s_001_.jpg
 
dag Grominet ,
ik hink nu op 2 gedachten dus
ik lees dat Lana voorstelt om die update gewoon te laten omdat ik Earth gebruik nu en dan
MAAR , ik hou uw raadgeving terzijde -ga ze zelfs afdrukken -om als de update TE veel terugkomt dan via uw weg te verwijderen
u denkt nu misschien ,al die uitleg gegeven en hij gebruikt hem niet , maar ik onthou hem wel
in alle geval ,Lana en u bedankt voor de goeie uitleg ( en Qtex ook )
grtn
 
Da's graag gedaan hoor georguy. ;)

Ik las op diverse sites dat de updater continu op de achtergrond draait en dit door gebruikers als systeembelastend werd ervaren. Als je hem niet mee installeert kan je nog altijd manueel de nieuwere versies installeren, zo blijf je ook up-to-date zonder die extra belasting.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan