Status
Niet open voor verdere reacties.
heb met grabit enkele rar-bestanden afgehaald, ik heb hem wel zien downen maar ik kan de bestanden niet terug vinden in de map waar hij ze moest plaatsen (opgegeven directorie). Kan mij iemand vertellen hoe dat komt en waar ik ze eventueel toch nog kan vinden, heb al geprobeerd met de zoekfunctie van xp. -m-
groetjes ;)
 
raar

raar

dat is raar m8.
start mss nog eens een download en zie naar welke map die gaat.
sluit die download en ga dan naar die map waar die normaal opgeslaan wordt.
Als daar effectief niets in staat zul je die rar bestanden kunnen vergeten denk ik.-m-
 
dat is raar m8.
start mss nog eens een download en zie naar welke map die gaat.
sluit die download en ga dan naar die map waar die normaal opgeslaan wordt.
Als daar effectief niets in staat zul je die rar bestanden kunnen vergeten denk ik.-m-
ik opnieuw een download gestart in een andere map en het waren dezelfde 6 rars die er weer niet bij stonden, dus zal heel waarschijnlijk tevergeefs zijn. Toch allen bedankt voor jullie hulp.(y)
groetjes ;)
 
heb met grabit enkele rar-bestanden afgehaald, ik heb hem wel zien downen maar ik kan de bestanden niet terug vinden in de map waar hij ze moest plaatsen (opgegeven directorie). Kan mij iemand vertellen hoe dat komt en waar ik ze eventueel toch nog kan vinden, heb al geprobeerd met de zoekfunctie van xp. -m-
groetjes ;)

Kijk eens in "Program Files - GrabIt - Downloads - Naam van de groep"
 
Jep, dat dacht ik ook, en ik denk ook dat Reddevel een payserver heeft ;)

Ik moet toegeven dat me dit laatst ook overkomen is, en ik heb er ook geen verklaring voor. Een paar dagen later heb ik ze wel kunnen downloaden, maar het zou goed kunnen dat dat met een andere server was. (Ik heb eweka en Dommel-giganews ter mijne beschikking ;) )

En nee, ze staan niet als tekst, en ze zitten ook niet in de cache folder
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan