Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo forum,
Ik heb verschillende versies van Grabit gedownload,maar geen enkele laat zich uitpakken of instaleren.
Zowel oude als nieuwe versies.
Grabit 171b zit in m'n program files,maar er gebeurt weeral niks wanneer ik hier op klik.
Mvg.
ED.
 
Hoe groot is het bestand "GrabIt171b.exe"?
Bij mij is het 1688kB groot.

Met welke browser download u dit programma? (IE, Firefox, Opera...)
Het kan soms gebeuren dat een programma onvolledig gedownload wordt, zodat het niet kan worden geïnstalleerd.

Waar wilt u het programma installeren? Op een Vista of een XP pc?
Indien het op een Vista pc is, moet u, zoals hier op het forum reeds werd vermeld, admin rechten hebben om sommige progje te installeren. Mogelijk (???????) hoort GrabIt daar ook bij. Op een XP pc is er geen enkel probleem.
Ik gebruik GrabIt nu ongeveer 2 jaar en heb er nog nooit problemen mee gehad.

Vergeet niet, na het installeren, de servergegevens in te vullen en de nieuwsgroepen op te halen, zodat u weet welke er door de door u ingestelde server worden aangeboden. Telenet biedt er niet al te veel aan, en zeker geen muziek-nieuwsgroepen of andere populaire groepen. Hiervoor moet u een "payserver" gebruiken.
Denk wel aan uw maandelijks volume, een GB is er in ongeveer 20 minuten doorgesluisd.
 
Het gedownloade Grabit 171b is 1.736.704 bytes groot.
De oude versies Grabit 150b en 152b lukken ook niet.
Alles verwijderen en opnieuw downloaden met de firewal uitgeschakeld werkt ook niet.
M'n pc draait op Windows XP.
De browser is IE.
Doordat Bommanews niet meer optimaal draaide,haalde ik m'n films via BitTorrent/mininova.
 
Ik heb daarjuist Grabit 171b met m'n laptop,draaiende op Windows Vista,zonder problemen gedownload en geinstalleerd.
Vervolgens het progje naar m'n pc gestuurd.
En wat raad je,...het werkt.
Waarom het eerst niet ging,blijft me een raadsel.
Ik denk dat het verder geen problemen meer zal geven.
Bedankt voor de aangeboden hulp en tips.
Mvg.
Ed.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan