Status
Niet open voor verdere reacties.

MarcoPolo99

Steunend lid
Vip Lid
Werkt met Windows 8.1
Office 2013
provider : Skynet
Dochter heeft eigen zaak en wil nu nieuwsbrieven versturen naar honderden mensen.
Doch het lukt niet om naar méér dan 30 adressen te sturen in 1 keer.
Méér dan 30 verstuurt niet.
Ondanks de melding bij Skynet dat het mogelijk is naar 200 adressen per 5 minuten te verzenden.
 
outlook 2013 is dus een product van Office 2013 en maak gebruik van de webmail dienst zodus staat hier een beperking op ..
indien zij dus Windows Live Mail of een andere email programma zou gebruiken dan zou zij hier geen hinder van onder vinden .
 
outlook 2013 is dus een product van Office 2013 en maak gebruik van de webmail dienst zodus staat hier een beperking op ..

Deze begrijp ik niet helemaal. Waarom zou Outlook 2013 gebruik maken van een webmail dienst? Outlook wordt bij de TS gebruikt met zen Skynet account.
Outlook heeft wel een beperking, maar die is hard coded en staat los van de ISP.

Ik zou met een standaard internet abonnement niet zo snel reclame (bulk) emails verzenden. De kans dat je geblacklist wordt is al groter dan.
Je kan beter gebruik maken van een online service hiervoor. Die hebben alles in huis om dit professioneel af te handelen.
https://www.ymlp.com/nl/

Wil je toch enkel met Outlook werken, lees dan even deze door: This is not spam: How to create bulk emails in Microsoft Outlook 2013 | PCWorld
 
@Ddragon80 het kan natuurlijk zijn dat ik me hierin vergist heb het was dan ook een behoorlijke Engelse tekst die ik door gelezen had ..
en wellicht heb ik deze mis begrepen !!
*ik kan echter deze pagina niet meer terug vinden anders verwees ik je hier naar !
 
Ik zou altijd een beetje voorzichtig zijn met bulkmail. Providers zijn hier meestal niet blij mee en er is zelfs een mogelijkheid dat je geblokkeerd wordt.

Al zou een provider bij 100 adressen niet moeilijk mogen doen.

Leg deze vraag eens bij Skynet neer wat de reden is om maar 30 adressen per keer te kunnen verzenden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan