Groot complot bedreigd ons.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mik

Medewerker
Forumleiding
Complot bedreigt ons en het gebeurt in ons eigen land!! We moeten dit onmiddellijk stoppen! Heb je gemerkt dat de trappen elke dag steiler worden? De boodschappen worden steeds zwaarder en de afstanden steeds groter. Gisteren ging ik de deur uit en was verbluft hoe lang onze straat is geworden! En de mensen houden steeds minder rekening met elkaar, vooral de jongeren. Ze fluisteren de hele tijd! Als je ze vraagt luider te spreken, blijven ze wat ze zeggen herhalen tot ze er rood van worden. Je ziet alleen hun lippen bewegen. Wat denken ze wel, dat ik een liplezer ben? Ik vind ook dat de mensen veel jonger zijn dan ik was op die leeftijd. Aan de andere kant zien mensen van mijn leeftijd er een stuk ouder uit dan ikzelf. Onlangs zag ik een oude bekende en die is zo oud geworden dat zij mij niet eens herkende! Ik zat aan haar te denken toen ik mijn haar kamde en in de spiegel mezelf zag. En, ECHT WAAR, zelfs spiegels zijn niet meer zoals ze vroeger waren. De zwaartekracht is de laatste dertig jaar ook flink toegenomen. Ik merk het vooral bij het opstaan vanaf de bank. En iedereen rijdt zo vreselijk hard tegenwoordig. Je riskeert zo'n beetje je leven als je vlak voor die jonge mensen de snelweg oprijdt. En als ik ze in mijn achteruitkijkspiegel met gierende remmen zie slingeren, kan ik wel zeggen dat hun remmen wel uitzonderlijk snel zullen slijten. Ook de kledingfabrikanten maken er maar een potje van. Waarom is maat 38 of 40 ineens 46 of 48 geworden? Denken ze soms dat niemand het merkt? De fabrikanten die de weegschalen maken doen al net zo vreemd. Denken ze echt dat ik "geloof" dat ik weeg wat ik daarop zie? Ha! Ik zou nooit zoveel willen wegen! Wie denken die fabrikanten eigenlijk voor de gek te houden? Ik wilde iemand bellen om te vertellen wat er allemaal gebeurt maar zelfs Telenet en Belgacom zitten in het complot. Ze maken de cijfers en letters in het telefoonboek zo klein dat niemand ooit meer een nummer kan vinden! Het enige wat ik nog kan doen is deze boodschap door te sturen WE WORDEN AANGEVALLEN! Er moet hoog nodig iets gedaan worden anders zal iedereen deze verschrikkelijke mensonterende paktijken ondervinden. Alstublieft, stuur deze boodschap zo snel mogelijk aan iedereen van boven de 50, zodat dit onmenselijke complot gestopt kan worden.
 
tja Mik .. we blijven niet jong ...daardoor zie jij ,ik (de ouderen , mezelf niet mee geteld (lachen) ) alles door een andere bril ...
mijn advies " loop ne keer binnen bij een Pearl Opticien in je buurt ...en vraag deze eens om voor u een roze bril aan te maken ...(lachen)
 
tja Mik .. we blijven niet jong ...daardoor zie jij ,ik (de ouderen , mezelf niet mee geteld (lachen) ) alles door een andere bril ...
mijn advies " loop ne keer binnen bij een Pearl Opticien in je buurt ...en vraag deze eens om voor u een roze bril aan te maken ...(lachen)

't Ja, dat zal, niet meer helpen hoor. Moet nog dit jaar aan beide ogen een nieuwe lens laten steken. (katarakt)
Ook een bril nodig.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan