grote foto bestanden verzenden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik neem aan dat je deze naar een kennis wilt verzenden? Hier zijn verschillende manieren voor. Vroeger werd er al eens gebruik gemaakt van FTP. Maar aangezien dit enige kennis vereist om dit op te zetten raad ik je dit niet aan.
Wat ik wel aanraad is gebruik maken van een online file sharing service. Hoe werkt dit? Je maakt een online account aan bij de service provider, je upload de bestanden en je krijt de download link terug welke je kan doorgeven voor wie die bestanden bestemd zijn. Wel zou ik alle foto bestanden zippen eerst! Zodat je één bestand hebt wat je moet uploaden/downloaden.
Voorbeelden van zo'n service is Hotfile.com: 1 klik file hosting, RapidShare AG, Cham, Switzerland, Free File Hosting, Online Storage &amp File Upload with FileServe,...
Om meer bestanden tegelijk te downloaden en zonder wachttijd moet je een betalende account hebben, daarom dat je alles best "zipped" naar één bestand. Werkt perfect en snel. Zelfs voor de gratis accounts.

Tip: Zet een paswoord op je ZIP file. En verwijder het bestand van de File Share zodra het gedownload is door de bestemmeling. Aangezien dit een publieke server is...
 
Laatst bewerkt:
Hiervoor zijn vele mogelijkheden, bijvoorbeeld via https://www.yousendit.com/

Ook kan je bijvoorbeeld winrar gebruiken en de bestanden inpakken en in meerdere parts via de email versturen. Voorwaarde is dan dat de ontvangen ook een compressieprogramma heeft.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan