Status
Niet open voor verdere reacties.
Graag wil ik me even aan jullie voorstellen. Ik ben Roger, ben 41 jaar jong en ik ben woonachtig in Roermond (NL) mijn hobbies zijn lezen, photoshoppen, pc, veel downloaden, leuke dingen doen met mijn gezin.

ik hoop dat ik op jullie forum nuttige informatie kan vinden, en wanneer ik een antwoord weet op een van jullie vragen zal ik zeker niet nalaten dit hier te plaatsen.

ik hoop op een leuke samenwerking
 
Hey Roger, bedankt voor je leuke voorstelling. wees er zeker van dat je hier zéér veel nuttige dingen kan vinden. en als je even de weg kwijt bent, stel gerust vragen :p
 
Welkom Roger op de site. Hier zitten er ook veel van andere goede jaren. Wie weet, steek je hier wat op of kan je iemand helpen met een antwoord.
 
Hey Roger, bedankt voor je leuke voorstelling. wees er zeker van dat je hier zéér veel nuttige dingen kan vinden. en als je even de weg kwijt bent, stel gerust vragen :p

als tegenpool van 'Antwanneke' heet ik dubbel welkom, vrienden weten waarom: J.....

vriendschap is soms een oorlog?!
 
Welkom op Pctuts.

Een leuke samenwerking<!-- google_ad_section_end --> zal niet aan ons liggen. Wij zijn hier bijna elke dag.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan