hallo , even over mezelf

Status
Niet open voor verdere reacties.
hoy , ik ben Ronald , woon in Hoboken bij Antwerpen , beroep zelfstandig aannemer in de bouwsektor ( geen reklame ) hobby's : uiteraard wat aan de pc rommelen met progjes , mp3kes , beetje film , en mijn grootste hobby , verzamelen en sleutelen aan mijnoldtimers , oh ja , ben een man en ben van 1958 , dus reken maar zelf effe hé , groetjes aan allen en ziet er een leuk forum uit
 
ah hier sé, de straffe Ronny :p blij je hier te mogen verwelkomen!! stel gerust vragen als je die hebt...
 
beerschot en 't Kiel zijn stad, wij niet vraag het moar es aan den P.Jansens, van het schoon verdiep, als 'gast'arbeider weet ik niets van a'pen!

wees welkom en behoud ons van het kwade: ikke dus!

mvg.wivy
 
Ronald welkom hier, maar dan van een West-Vlaming. Allemaal vrienden ondereen. Kijk hier maar eens goed rond, je vind heus wel iets die je interressant vindt.
 
(lachen) wel , kmoet zeggen : sympathieke bende hier , enne antwanneke , hoboke hoort ook bij stad , of da voordele geeft dat geloof ik niet , in ieder geval bedankt voor de verwelkoming , zal hier regelmatig mijn lichtje wel eens komen opsteken , soms geregeld en soms een tijdje niet , hangt af van waar ik op verplaatsing ben voor mijne job ,
 
Ook van mij van harte welkom op Pctuts Ronald, ik woon een beetje lager in het Rupelgebied ;)
 
(lachen) wel , kmoet zeggen : sympathieke bende hier , enne antwanneke , hoboke hoort ook bij stad , of da voordele geeft dat geloof ik niet , in ieder geval bedankt voor de verwelkoming , zal hier regelmatig mijn lichtje wel eens komen opsteken , soms geregeld en soms een tijdje niet , hangt af van waar ik op verplaatsing ben voor mijne job ,
ik tel niet mee!
Westvlams voe behunners en beirn

sans rancune, ..... welkom en hopelijk wordt mijn taal uitgebreid, buiten betalen uiteraard! stèk moar uw luchte op, zonder te betalen!
een inboorling ...
grtz wivy
 
Laatst bewerkt:
Ik heb effe Google Translate moeten gebruiken, maar ik sluit mij bij de teamleden aan.

Welkom hier denstraffe
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan