Status
Niet open voor verdere reacties.

Jacques

Steunend lid
Vip Lid
Ik ben Jacques en ben van Brugge,Ben op dit forum beland door een vriend,met name Mik.Ik vind het een forum met interessante onderwerpen waar ik veel bij kan leren.Dus heb ik me maar meteen Vip gemaakt.Groetjes aan Iedereen en doe zo verder(y)
 
van harte Welkom hier op het Forum...
fijn dat jij je direct de status Vip heb toegeëigend.
 
Ha Jacques, welkom hier.
Wij doen ons best hier om mensen te helpen. Uiteraard lukt niet alles.

Altijd fijn om te horen dat ons forum gewaardeerd wordt.

Lana
 
Ook verwelkomt van een andere Bruggeling.
Ik woon wel in 't Brusselse, maar ooit kom ik terug naar mijn roots.
Je wordt hier goed geholpen en zo om de twee maand produceren wij (ik dus) een Pdf'je met toffe tips en een interessant artikel: Top Tips van PCTuts. Nummer 19 is in voorbereiding en je mag altijd zeggen waarover je wat wilt weten en misschien is dat een tip voor onze TopTips. Ga eens kijken in de downloads, tenzij je dat al hebt gedaan.
"Om me wa gèren zeggen da se nie maggen wejten, da doemeda in 't Brugs" zo begrijpen de anderen ons niet.
 
Welkom op het forum. En brugs skreevn e gin avance. Der zeun der ier genoeg die da wok keun. Vertaling voor die die het niet verstaan. Brugs schrijven heeft geen zin, want er zijn er genoeg die dit ook kunnen.
 
der stoat ier vil brugs die belange nie ip brugs geliekt!!!!

vertaling : er staat hier veel brugs die geen brugs is..

**hopelijk was dit het laatste ..
 
Ja Jacques, natuurlijk ben ik blij dat je hier ook bent op mijn aanbeveling. Heel fijn dat je direct vip bent geworden. Maar wij zien elkaar regelmatig hé.
Mochten de anderen het nog niet weten, Jacques is met zijn gezin ook een fervent kampeerder. Zo zijn er hier nog.
Dus welkom.
 
Juist Q.
Alléén de echte in de stad geboren en getogen Bruggelingen kunnen dat goed spreken, maar schrijven is een ander paar mouwen. Dat hebben we hier gezien.
Hier doen we alléén aan PC-gesprekken!
 
't ja wat moet ik daarvan denken : ze zeggen toch : ben je van Brugge zet je vanachter en al onmiddellijk voor VIP gaan..... Deze van Brugge zijn niet meer zoals vroeger.......(lachen)(lachen)
Nu da ze kampioen geraakt zijn.....

Maar desalniettemin : Welkom !

(y)(y)(y):bravo::bravo::bravo:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan