Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben Ruud, aka Timelord.
Mijn vaardigheden liggen op het html/mysql/PHP vlak, maar ook vwb Android weet ik aardig mee te praten.
Sterker nog, ik heb verschillende apps in de Google store staan !.

Modelbouw, maar ook (model)treinen hebben m'n aandacht.
 
Zeer welgekomen! ;)
Op dat vlak (webdesign) is hier wel een basiskennis aanwezig, maar professionele hulp is altijd beter.

Ik heb al onmiddellijk een vraag voor jou. Kan je me een deftig leerboek aanraden voor PHP? Liefst geen naslagwerk, op internet vind je info genoeg. Maar een boek voor een (absolute) leek welke aangenaam leest. Ben nu wel geen absolute leek, heb ervaring met C talen en basic HTML/CSS ed. Maar ik start graag eenvoudig...
 
Welkom op ons forum.
php is een leuke hobby. Ik ben ergens afgehaakt toen PHP4 nog actueel was. Ik heb toentertijd behoorlijk veel php code geschreven om SQL databases te vullen via html pagina's gecombineerd met php scripts.
Laatst nog eens een kleine opdracht gekregen om zoiets op te zetten, maar veel code dat onder versie 4 werkte doet het niet meer met de huidige versie. Daarom alles maar uitbesteedt aan de mensen die wel meegegroeid zijn.
 
Ik heb tot nu toe (gelukkig) nog niet gemerkt, dat oudere phpcode niet meer op de huidige servers draait.

Op zich niet direct met een huidige server te maken, maar wel met de gebruikte PHP versie die draait op de server.
Soms lukt een migratie, maar vaak wordt ook hierna de code niet goed geparsed en komen de foutmeldingen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan