Status
Niet open voor verdere reacties.
L

lucske

Gast
ik heb me in de winkel van een vriend een muismat aangeschaft met 4 usb ingangen (2.0) je plugt deze achteraan in je pc in en je hebt atijd 4 usb ingangen bij de hand onder je muis en is ook nog decoratief want is met ingebouwde verlichting (blauw) heel mooi in het donker dus :p .
 
lucske zei:
ik heb me in de winkel van een vriend een muismat aangeschaft met 4 usb ingangen (2.0) je plugt deze achteraan in je pc in en je hebt atijd 4 usb ingangen bij de hand onder je muis en is ook nog decoratief want is met ingebouwde verlichting (blauw) heel mooi in het donker dus :p .

kan je eens een foto laten zien of een merk mijn matje is ook versletn
 
en ik mag ik ook ne foto van dat spel klinkt intersant of zet een link als het mag natuurlijk he...want denk dat er nog die vraag gaan stellen misschien een nieuw topic waar je alle nieuwe gevonden snufjes kan plaatsen........
 
hackyhaha zei:
en ik mag ik ook ne foto van dat spel klinkt intersant of zet een link als het mag natuurlijk he...want denk dat er nog die vraag gaan stellen misschien een nieuw topic waar je alle nieuwe gevonden snufjes kan plaatsen........
check mail;)
 
seeeeg ik wil da matteke ook zien
0173jr.gif
 
kan je de aankoopprijs vermelden aub ? en evt verkooppunt ?
ik vond ze bij mijne maat in koekelare
Deze muismat is voorzien van een plug and play 4 poort USB2.0 hub. De hub is volledig USB1.1 backwards compatibel. Als de hub wordt aangesloten wordt de omranding van de mat verlicht. Vooral in het donker geeft dit een mooi effect.
Omdat er meestal wel een muismat op een buro ligt, kan men er nu dus gemakkelijk iets op aansluiten; men hoeft de USB aansluiting niet meer elke keer achter op de computer te zoeken.



nu 12.50
www.wingco.be
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan