Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb de handleiding office 2007 gedownload. Maar de Printscreens in dit document zijn onleesbaar. Kan dit aangepast worden?

Groetjes,
Anne-Marie
 
welke bestandsextensies hebben die printscreens , .jpg , .gif, .png of ............
 
Met welk programma heb je dat geopend, hier heb ik geen enkel probleem met bekijken afbeeldingen.
 
Het document wordt met acrobat 8 professional geopend omdat het een pdf bestand is. De tekst is duidelijk maar de printscreens zijn onleesbaar en onscherp.
 
Ook met Adobe Acrobat 9 zijn de printscreens van de vensters onleesbaar. De icoontjes en de daarbij horende tekst zijn enkel een wazige schijn. Enkel de gewone tekst is goed ingescand.
De fout hiervoor ligt volledig bij de persoon die het boek heeft ingescand, dit omdat men hier een veel te lage resolutie gebruikt heeft.
 
Het document wordt met acrobat 8 professional geopend omdat het een pdf bestand is.

Heb je hiervan al eens een update uitgevoerd? Controleer eens ergens in opties of automatisch updaten ingesteld staat.
 
Laatst bewerkt:
Ook met Adobe Acrobat 9 zijn de printscreens van de vensters onleesbaar. De icoontjes en de daarbij horende tekst zijn enkel een wazige schijn. Enkel de gewone tekst is goed ingescand.
De fout hiervoor ligt volledig bij de persoon die het boek heeft ingescand, dit omdat men hier een veel te lage resolutie gebruikt heeft.

Raar, ik gebruik Adobe reader 9.3 , en geen enkel probleem met de afbeeldingen. Afbeeldingen in het pdf document zijn bij mij duidelijk zichtbaar . In hoeveel % bekijk je het document.
 
Raar, ik gebruik Adobe reader 9.3 , en geen enkel probleem met de afbeeldingen. Afbeeldingen in het pdf document zijn bij mij duidelijk zichtbaar . In hoeveel % bekijk je het document.

Ik heb het geprobeerd vanaf 50% - 75% - 100% en zo verder tot 200%
Geen enkel probleem met de tekst maar de printscreens van de vensters zijn echt onleesbaar en wazig.

Adobe Acrobad Pro Extended versie 9.3.2
 
Geen enkel probleem met de tekst maar de printscreens van de vensters zijn echt onleesbaar en wazig.

Bedoel je de afbeeldingen (printscreens) in het document zelf, of staan die printscreens ook nog ergens op een andere locatie hier in het forum.
 
Ik heb nu speciaal Adobe Reader 9.3 NL gedownload en het handboek hiermee geopend.

Het resultaat is nog veel slechter als met Adobe Acrobat.
Neem nu het printscreen op pagina III, net boven de titel "tabbladen".
Hier is echt niets van te maken.

Maar eerst een vraagje: zijn we wel over dezelfde handleiding bezig?

"Microsoft Step by Step - Office 2007.pdf" heb ik hier openstaan.
 
Ja, ik had de verkeerde handleiding gedownload. Nu zie ik het ook. Inderdaad, geen te duidelijke afbeeldingen. Of dit screenshots zijn betwijfel ik. Volgens mij ingescand met een veel te lage DPI.
Ingescand als tekst en afbeeldingen voor tijdschrift in zwart/wit formaat. Moest normaal ingescand zijn als tekst en afbeeldingen in kleurenformaat.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan