Handleiding Prezi

Status
Niet open voor verdere reacties.
Q

Qfan

Gast
Prezi is een nieuwe manier van presenteren waarbij je in plaats van met losse dia’s (slides) werkt met een oneindig groot doek (canvas). Op dit canvas plaats je teksten, afbeeldingen en filmpjes. De hele presentatie vormt zo één compleet beeld, waar je al dan niet volgens een vooraf bepaald pad door navigeert. Je kunt tijdens de presentatie naar believen inzoomen en uitzoomen, stukken overslaan of snel terug en zo meegaan met je eigen invallen en de reacties uit het publiek waardoor de presentatie heel dynamisch wordt. Nooit meer heen en weer scrollen door je slides om ergens op terug te komen of dieper op in te gaan, maar je verhaal in hoofdlijnen weergeven en met in- en uitzoomen schakelen naar de details
 

Bijlagen

  • Perzi 17 april 2013.pdf
    1.5 MB · Weergaven: 219
Op internet en her en der wordt het al een PowerPoint killer genoemd.
En met deze uitleg snapt ik ook hoe het werkt.
En een mooi uitleg.
Alles in het Nederlands vertaalt.
Kan ik zo op school gebruiken.
Ga gelijk aan het werk.

Qfan Bedankt.
 
ik heb deze pdf ook eens bekeken en het ziet er inderdaad professioneel uit ....mooi werk heb je geleverd Qfan

echter heb ik een vraagje :
is dit enkel voor studenten ?
 
Natuurlijk is deze niet alleen voor studenten Prezi is voor iedereen in eerste plaats gratis en krijg je 100mb ruimte.
Alleen als je inschrijft via een onderwijsinstantie krijg je meer ruimte 500 mb.
Maar het werken met Prezi blijft het zelfde.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan