Status
Niet open voor verdere reacties.
Hello

Als ik youtube clips wil starten haperen(stotteren geluid) die regelmatig en toe enorm.Weet daar iemand raad voor


[OPLOSSING]net ontdekt dat de nieuwe Avast 5 denieuwe Firefox 3.6 ernstig vertraagd,dan maar AVG free 9.0 erop gezet,en nu loopt alles supervlot,en youtube werkt weer.Avast 5 zal nog met kinderziektes te maken hebben,dus,beter nog wat wachten.En later overschakelen,daartegen is hij mss ook in het nederlands mss [/OPLOSSING]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
http://www.pctuts.be/downloads.php?do=file&id=1928
Met de ByWifi Video Versneller en Media Transcoder kun je video, bijv. van YouTube,
drie tot vijf keer sneller binnenhalen, en bovendien op je computer opslaan.

Lijkt me de ideale oplossing voor je, indien nog niet snel genoeg of je hebt een trage internetverbinding
kan je nog altijd gebruik maken van het eerst binnenhalen van het gewenste filmpje en achteraf zonder
haperingen te bekijken. ;)
 
Laatst bewerkt:
Onlangs update van java geinstalleerd? oude moet je dan deinstalleren.
Blijft het beeld ook stilstaan op die momenten of enkel het geluid dat raar doet.
Enkel het geluid, test eens met een audiocd wat er dan gebeurd.
Heb je het ook met bvb http://www.123video.nl/, die gebruiken nog geen HDvideo.
De snelheid van je internet moet voldoende zijn bij telenet.
Ik hang aan een telefoonlijntje en gaat goed.
Zit je mosschien over je datalimiet waardoor je verbinding op lage snelheid word gebracht?
Vele oorzaken zijn mogelijk, dit zijn enkele vraagjes om een idee te krijgen van waar de oorzaak kan zitten, probeer op alles zo duidelijk mogelijk een antwoordje te formuleren.
 
Laatst bewerkt:
haperen youtube

haperen youtube

ik heb Java 6 update 18,en das de recentste dacht ik.Heb het niet op 123video.nl.Rare is,heb het niet continu.M'n internetlimiet is nog niet overschreden.Mss dat ze bij youtube iets aan het veranderen zijn
 
ik heb Java 6 update 18,en das de recentste dacht ik.Heb het niet op 123video.nl.Rare is,heb het niet continu.M'n internetlimiet is nog niet overschreden.Mss dat ze bij youtube iets aan het veranderen zijn

heb ook m'n internet snelheid es gemeten,ik heb expressnet van Telenet

Download Speed: 11771 kbps (1471.4 KB/sec transfer rate)
Upload Speed: 555 kbps (69.4 KB/sec transfer rate)
Latency: 29 ms
vrijdag 22 januari 2010 15:54:58
 
lijkt me voldoende van snelheden. en dus denk ik niet dat je het daar moet zoeken. je geeft ook al aan dat een ander prog geen problemen geeft. Heb je zoals nijltjetweety zegt de oudere java verwijderd?
 
Heb je de ByWifi Video Versneller die Sallone aanraadde al geprobeerd?
Youtube hangt wel meer,ik heb een snelle telenet verbinding en een zeer snelle pc,en toch heb ik soms ook last van filmpjes die niet snel genoeg laden.
Ik denk dus niet dat u zelf hieraan veel gaat kunnen veranderen.
 
net ontdekt dat de nieuwe Avast 5 denieuwe Firefox 3.6 ernstig vertraagd,dan maar AVG free 9.0 erop gezet,en nu loopt alles supervlot,en youtube werkt weer.Avast 5 zal nog met kinderziektes te maken hebben,dus,beter nog wat wachten.En later overschakelen,daartegen is hij mss ook in het nederlands mss
 
net ontdekt dat de nieuwe Avast 5 denieuwe Firefox 3.6 ernstig vertraagd,dan maar AVG free 9.0 erop gezet,en nu loopt alles supervlot,en youtube werkt weer.Avast 5 zal nog met kinderziektes te maken hebben,dus,beter nog wat wachten.En later overschakelen,daartegen is hij mss ook in het nederlands mss

Heeee?
Bedankt voor deze tip hoor.
Ik heb zelf een tijdje avast gebruikt en nooit problemen mee gekend.
Ik ben wel overgestapt op panda cloud, ik wil niets anders meer, maar dit even terzijde
Zijn die filmpjes nu goed afspeelbaar dan?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan