Harde schijf koppieren?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik wil graag van een bestaande pc de harde schijf koppieren (win 95 staat erop) naar een nieuwe blanko schijf hoe en waarmee kan ik dit het beste doen?

Het is de bedoeling als de ene schijf het begeeft dat ik de gekopieerde schijf erin zet zodat alles weer het doet.[OPLOSSING]
Bedankt voor de reacties.

Ik heb een tweede schijf aan de eerste gehangen en met Ghost naar de nieuwe disk gekopieerd en ook nog een img file gemaak, deze heb ik op het netwerk gezet.
Ik heb de schijf getest en alle applicaties werken.
[/OPLOSSING]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
is het een maxtor hd ? met maxblax 3 en hoger gratis tool op de site ..van maxtor
heb alles gekopierd van mijn c:/ naar mijn d ;/ en alles werkt perfekt in feite gebruik ik dit nu als back up en kan van beide hd s opstarten......
groetjes
 
Is misschien maar een idee, maar ik weet niet of dit gaat lukken.
Koppel je de tweede schijf aan als slave op je pc en kopieer alles van de ene schijf naar de andere.
 
Bedankt voor de reacties.

Ik heb een tweede schijf aan de eerste gehangen en met Ghost naar de nieuwe disk gekopieerd en ook nog een img file gemaak, deze heb ik op het netwerk gezet.
Ik heb de schijf getest en alle applicaties werken.
 
Bedankt voor de reacties.

Ik heb een tweede schijf aan de eerste gehangen en met Ghost naar de nieuwe disk gekopieerd en ook nog een img file gemaak, deze heb ik op het netwerk gezet.
Ik heb de schijf getest en alle applicaties werken.


Denk dat deze opgelost is, daarom slotje.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan