Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,

Ik heb een vraagje want ik heb een harde schijf waar films op staan.
Ik zou deze graag willen verbinden met de tv, zodat ik ze via de tv kan kijken.
Ik heb al geprobeerd om mijn harde schijf aan te sluiten en dat lukt ook (via USB).
Maar als ik dan op de tv een film aan klik die op de harde schijf staat kan ie het niet openen.
Waar ligt dit aan, en hoe kan ik dit verhelpen?

Alvast bedankt!
 
daar kan ik eerlijk gezegd niet zomaar op antwoorden ...
dit hangt van meerdere factoren af .
voornamelijk denk ik aan het formaat van deze film ...indien dit dus dvd ( video/audio-TS) bestanden zijn zou het moeten lukken !
indien dit mkv's zijn dan dien je deze eerst om te zetten naar dvd formaat.

zelf bekijk ik een film via een usb stick ...
eender welke film converteer ik met ConvertXtoDVD4 en laat deze dan naar een fat32 geformateerde stick schrijven ...nog nooit problemen mee gehad .
 
Het probleem met aansluiten op tv is meestal het probleem van codecs die de tv niet aankan.
Ik ben afgestapt van het idee aan te sluiten op tv. Heb me bij Aldi zo een klein mediaplayerke aangekocht. Dit vreet alles en op de koop toe HD en HDMI. Zelfs een niet uitgepakte ISO file speelt hij probleemloos af. Niks converteren.
Je kan er een stick of schijf op aansluiten. Ook een SD kaart rechtstreeks inpluggen. Alles te sturen met afstandsbediening die bijgeleverd is.
Opgepast, heeft geen scart aansluiting.
Ik ben daar heel tevreden mee.
 
Converteren naar Mp4 en 't werkt altijd. Ik bekijk video's die op een USB-stick zijn gezet.
► Wat mij nog niet is gelukt is vanaf mijn PC op mijn Samsung TV bekijken. Al veel verschillende instellingen geprobeerd. Ten einde raad ga ik een "PC-to-TV" met HDMI aanschaffen. € 90 bij MediaMarkt.

Grtn, WW
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan