Help M2TS Converter slechte kwaliteit bij omzetten windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.
beste mensen.

ik heb hulp nodig ik zoek een programma die videobestanden om kan zetten.

zonder kwaliteit verlies. ik heb een digitale camera model Sony HDR-CX115 zodra ik een om gaat zetten in wmv of mpeg dan is de kwaliteit erg slecht.

ik zoek een converter die Full HD om kan zetten in goeie kwaliteit.

ik hoop dat er iemand is die me kan helpen.
 
met welke converter heb jij het dan al geprobeerd...want enkel betalende converters komen in aanmerking ...
elke dag komt er een aanbieding van gaotd , zo was er eergisteren een volwaardige Leawo Video Converter te verkrijgen ...die dit kon verwezenlijken .
ik noem er een paar op die regelmatig aangeboden worden via gaotd ...(mijn voorkeur gaat naar nr 1 hier onder.
1..WinAVI All In One
2..Leawo Video Converter
3.Tipard Video Converter Platinum
4..Aiseesoft Total Media Converter Platinum

tip :zet de link van gaotd bij je favorieten ...
 
bedankt voor je reactie.

ik heb er een aantal geprobeerd en komt er slecht uit in kwaliteit.
dit is de formaat en niet iedereen accepteer dat AVCHD-video (.m2ts) dit krijg ik als het van de camera komt.
en de kwaliteit is super en nu wil ik het naar avi of mov of naar DVD kunnen doen zo dat de kwaliteit niet er aan gaat.
ik heb er een paar gedownload en de kwaliteit die er uit komt na omzetten is zo slecht dat het gaat blokken.
het liefst wil ik de 1080p behouden.

deze heb ik geprobeerd. allemaal drama wat er uitkomt.;!
xilisoft video converter
bigasoft total video converter
Emicsoft M2TS Converter
 
indien je het gewoon naar DVD wilt converteren raad ik "ConvertXtoDVD "aan ...deze geeft je ook de mogelijkheid rechtstreeks te branden naar de dvd als ook " Total Video2Dvd V3.30"
ook deze zijn betalende programma's

je vermeld bij de 3 genoemde tools dat het eind product niet het gewenste resultaat gaf ... ben je zeker dat dit aan de tools zelf ligt !
tijdens het converteren mag je pc niet in gebruik zijn voor iets anders omdat dit altijd ten koste gaat van de film.
 
ik wacht altijd tijdens converteren
ik weet dat het fout kan gaan.
ik denk dat het aan die tools ligt waarom omdat er maar 1 1080p staat en die doet alleen maar naar mp4.
converteren en dat ziet er niet uit. en dan wordt hij rond de 300mb terwijl de bestand groter is.
ik zoek het liefst een 1080p converter naar mpeg of mov functie 1080p
 
bedankt voor je reactie.

ik heb er een aantal geprobeerd en komt er slecht uit in kwaliteit.
dit is de formaat en niet iedereen accepteer dat AVCHD-video (.m2ts) dit krijg ik als het van de camera komt.
en de kwaliteit is super en nu wil ik het naar avi of mov of naar DVD kunnen doen zo dat de kwaliteit niet er aan gaat.
ik heb er een paar gedownload en de kwaliteit die er uit komt na omzetten is zo slecht dat het gaat blokken.
het liefst wil ik de 1080p behouden.

deze heb ik geprobeerd. allemaal drama wat er uitkomt.;!
xilisoft video converter
bigasoft total video converter
Emicsoft M2TS Converter

Als .avi of dvd5 bij het omzetten dezelfde kwaliteit moest bieden als het oorspronkelijke Full HD zou dat willen zeggen dat men met het verwijderen van +/- 80 à 90 % van het volume nog steeds dezelfde kwaliteit zou hebben of je zou een beeld hebben dat nog slechts 10 tot 20% van de oorspronkelijke grootte heeft. Daarom zou ik zeggen: geloof niet in die sprookjes van "geen kwaliteitsverlies bij het omzetten".
 
AVCHD staat voor Advanced Video Codec High Definition , om het beste kwaliteit te behouden kun je deze recht streeks branden op dvd of je converteer deze naar Blu-Ray...
door dat de meeste Blu-Ray-spelers ook AVCHD ondersteunen .
Voor- en nadelen
Doordat AVCHD de bestanden comprimeert, blijft er meer oplagruimte over.
Hierdoor zijn langere opnamen mogelijk.
Doordat AVCHD-bestanden compacter zijn, kunnen films met AVCHD bijvoorbeeld ook sneller worden gedownload van het internet.
De montagemogelijkheden van AVCHD zijn daarentegen nog beperkt.
Veel computers voldoen niet aan de gestelde systeemeisen, waardoor ze trager gaan lopen.
Hierdoor is het monteren vaak erg bewerkelijk.
Met de verspreiding van de AVCHD-technologie, en het steeds krachtiger worden van nieuwe generaties computers, zullen de mogelijkheden ook op dit punt verbeteren

bron
 
beste J.W

dat geloof ik best maar als een video die je converteer gaat blokken is toch ook niet goed.?
beetje verlies kan ik wel hebben zolang de kwaliteit goed blijft.

U kunt het altijd eens proberen met "Format Factory" (gratis), hier kun je zelf instellen welke kwaliteit je .avi (en eventueel andere formaten) moet hebben.
 
bedankt voor al jullie hulp.

ik ga er mee aan de gang. en deze heeft het nu wel gedaan.
alleen de resolutie is naar beneden gegaan zonder kwaliteit verlies. bedankt Qtex :yahoo:
vergeten te typen dit is de goede programma die je me gaf Tipard Video Converter Platinum youtube HD setting
die andere programma's zijn bagger die ik zij.
ik hoop dat er inderdaad in de toekomst het beter zal gaan.
en ik ga kijken naar format factory jij bedankt J.W ik laat het gouw weten. (y)

mocht er tips komen hoor ik het graag behoud 1080p
 
om mis verstanden uit de weg te halen , ik heb hem enkel een hint gegeven naar het programma " Tipard Video Converter Platinum " , en niet het programma zelf !
 
Hoe je het ook wendt of keert, conversie geeft in 99 van de 100 gevallen kwaliteitsverlies.
Soms is dit te verwaarlozen en soms is dit een behoorlijk probleem.
Je moet nu eenmaal van het ene bestandsformaat naar een ander bestandsformaat.
Sommige bestandsformaten zijn gecomprimeerd en dat geeft een behoorlijk probleem om dat weer op te blazen naar een ongecomprimeerd formaat.
 
Ervaring heeft me geleerd dat alles mindere kwaliteit levert. Je kan niet verkleinen zonder verlies.
Maar.... in de meeste gevallen ligt het aan de persoon zelf. Je kan veelal instellen welke resolutie je wilt. Meeste mensen klikken wat standaard settings aan. Probeer maar eens de settings aan te passen voor een AVI bestand. Je zal zien dat er tot het dubbel van bestandsgrootte kan zijn in hetzelfde formaat. Een bestand die dubbel zo groot is, geeft natuurlijk betere kwaliteit. Er is een groot verschil tussen het formaat voor GSM en tablet als voor een projectie op doek.
Als je op een volle dvd een film zet van 4u duurtijd tegen eentje van 1u, zal je wel het verschil zien.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan