Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,
heb een router gekocht: Linksys Wireless-G, ADSL Home Gateway
Op het moment ben ik aangesloten met een ADSL-GO modem (via USB kabel) De verkoper heeft gezegd dat ik deze moet afkoppelen en de nieuwe gewoon moet aankoppelen, en mijn 2 pc's aansluiten via de internetkaarten( deze zijn NIET draadloos, maar was geen probleem) en dan de router met de telefoonlijn verbinden.Dan beginnen de lichtjes te flikkeren en kan je van start met de wizard. Dat heb ik allemaal uitgevoerd zoals het moet, maar mijn pc's herkennen de router niet, normaal moet die toch direct "nieuwe hardware" vinden? Heb al vanalles geprobeert, maar niets schijnt te lukken, krijg stilaan grijs haar ....heeft er misschien iemand een hint a.u.b.????
Ben ook al naar mijn dos scherm gegaan om mijn IP adressen na te kijken,dat schijnt in orde te zijn, maar als ik op internet ga krijg ik als vermelding: COMpoort al in gebruik... bedankt al op voorhand aan diegene die mij kan helpen . Groetjes
 
probeer is in je internet browser het adres 192.168.1 de linksys modem moet wel verbonden zijn met pc via kabel normaal kom je dan in het setupmenu van de modem daar kan je alles ingeven zoals voor adsl bvb de gebruikersnaam en paswoord
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan