Status
Niet open voor verdere reacties.

Qtex

Beheerder
Forumleiding
Admin
door een onvoorzichtigheid werd de C schijf waarop de Windows 10 stond niet meer te benaderen ...
deze werd op eens aan gezien als schijf X ..
telkens ik dan trachte op te starten kreeg ik dan het automatisch herstellen ...
maar deze liet dan verstaan dat het herstellen niet mogelijk was omwille dat de schijf niet gevonden werd !
vervolgens heb ik dan al de herstel opties geprobeerd die aanwezig zijn gaande van een opstart herstel tot het terug plaatsen van een image ....
zelf de optie pc opnieuw instellen wilde niet lukken omwille dat de schijf niet gevonden werd ... raar !
tenslotte ben ik dan opgestart vanaf de Windows 10 installatie dvd en ging ik voor een verse installatie ...
maar ik diende eerst de schijf indelingen te verwijderen ... en maakte dus een niet toegewezen ruimte aan ..
dit alles verliep via VMWare en ik heb er tevens een filmpje van aangemaakt hoe je dus eerst een schijf indeling verwijderd om een verse installatie te doen ...
er werd geen licentie ingegeven , de Windows activeerde zichzelf .



**de fout bestond er in dat ik dus opgestart was van af een Acronis All in One Boot Disk WinPE 10 en daardoor werd de C schijf onbenaderbaar !

 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan