hersteldvd GEVRAAG

Status
Niet open voor verdere reacties.
A

antonb12

Gast
wie heb voor mijn een hersteldvd
voor mijn pc
ik heb packard bell
ik was bezig met fabrieksinstelling en toen viel de stroom uit
hij start wel op maar hij kan niet door starten
wie kan mijn daar aan helpen
mijn s/n is DTU7HMH016247024C11800
HET IS WINDOWS 8
 
steek je cd-rom van windows8 in je player start dan je pc op.als je cd opstart zal je zien staan computer herstellen klik daarop en dan kan je kiezen naar een aantal mogelijkheden probeer eerst systeemherstel naar een vorige datum.lukt het niet kies dan pc herstellen naar fabrieksinstelling.
 
oei wist ik niet @swake dan is dat een probleem.ik weet niet of hij een opstartherstelschijf heeft aangemaakt.ik heb er hier eentje liggen maar denk niet of dat goed is aangezien hij een ander merk van pc heeft
 
je bezit dus een PB iMedia xx.U74 [U7H]
via de s/n nummer kunnen we enkel de drivers ophalen ....Support Download
Bekijk bijlage 10579
wil jij de herstel dvd van PB zelf dien je hen te condacteren en hen jouw s/n nummer mee te delen
Packard Bell verkoopkantoor
Packard Bell BV
Europalaan 89
5232 BC 's-Hertogenbosch
P.O. Box 70576
5201 CZ 's-Hertogenbosch
The Netherlands

Binnen de garantie:
0900 - 202 51 17 (€ 0,15)

Buiten de garantie:
0900 - 202 05 15 (€ 0,45)
 
wat jij natuurlijk wel kan proberen is de recovery op te roepen waarmee jij deze terug naar de fabrieksinstellingen zet ....
deze recovery optie roep je op door tijdens de opstart of een herstart de ALT toets +de F11 toets in te drukken
 
Ik heb het gedaan en heb de S/N ingevoerd , maar nu wat moet ik nu downloaden , er staat er zoveel !
GR Anton
 
Laatst bewerkt door een moderator:
je begrijp mijn vorige bericht niet .....
ik zal je het in gewone taal uitleggen ...
de via door u meegedeelde S/N nummer laat ons enkel toe om drivers op te halen ....
jij wilt echter een recovery dvd van PB zelf , wel dan dien jij telefonisch contact met hen te nemen en hen uw S/N nummer door te geven met de vraag u deze recovery dvd op te sturen ...
denk er aan dat hier kosten voor aangerekend word...
**de contact gegevens heb ik eerder al geplaatst.**

*****foutje van mij betreffende de recovery optie ....
lees onderstaande goed door !!!

Een Packard Bell FabrieksInstelling oproepen

1..zet de pc aan

2..van het moment het P.B. logo verschijnt druk je op F8 ( verschillende keren achter elkaar )
note : als je te lang wacht of niet snel genoeg tokkelt en het windows logo verschijnt schakel je pc dan uit en probeer het opnieuw !

3...selecteer Repair your Computer
het scherm System Recovery Options verschijnt

4..Selecteer een toetsenbordindeling en klik op Volgende.

5...om toegang te krijgen tot de herstel opties moet u zich aanmelden als een lokaale gebruiker .
om toegang te krijgen tot de opdrachtpropmt , typ u Administrator in het veld Gebruikersnaam en klik u op ok

6...klik op P.B. Factory Image Restore.
het welkoms scherm van de P.B factory image restore verschijnt nu .
note : afhankelijk welke instellingen toegepast zijn kan je hier de keuze hebben tussen ...
*P.B. FACTORY TOOLS
*P.B. FACTORY IMAGE RESTORE

7..klik Volgende het bevestigings scherm verschijnt nu
note: hier kun je , je nog bedenken ! indien nodig !!

8.. indien je verder wenst te gaan met het terug zetten van de fabrieks instellingen dan bevestig je hier je keuze en klik je op VOLGENDE
er verschijnt een bericht als de bewerking gedaan is ..

9..klik dan op afsluiten en herstart de computer
 
ik heb even een vraag ik heb zelf windows 8 nl er op maar nu nog wifi
van packard bell die moet ik alleen nog er op hebben dan heb ik hem weer klaar
 
nu heb ik zelf ook een vraag aan u ....
de werkwijze om de recovery op te roepen via de F8 toets heb jij dan niet uitgevoerd veronderstel ik ....
anders waren ook al de drivers aanwezig geweest ...
als mijn vermoeden juist is heeft onze gemaskerde vriend heeft je een iso file bezorgt welke je dan kon gebruiken ....
**wel aan het bezorgen van een iso is niets verkeerd , indien de activatie uitsluitend gebeurd met uw eigen licentie !!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan