Status
Niet open voor verdere reacties.
N

navarro

Gast
@Dragon zal ik de prijs eens schatten dan als tot herinstallatie gaat 150€
 
@Dragon zal ik de prijs eens schatten dan als tot herinstallatie gaat 150€

Hangt van de computerboer af... meestal rond de 100€. Ik praat uit ervaring... niet zozeer van de klant positie dan. Maar uiteindelijk beslist de klant of die zoiets wilt. Gaat snel om wat centjes...
 
heb eens 60€ betaald voor herinstall dat niet lukte!cdrom station was kapot en scherm ook zwaar gevallen die laptop!die pc boer zegde ik zet er trug xp op via docking zeg maar denk dat harde schijf ook foetsie is!het lukte hem niet!maar toch betalen he!heb zelf die laptop gemaakt met scherm erbij voor 50€ en install via usb waarbij nog eens dank aan Qtex die heeft geholpen voor install met usb
 
marja dit is Antwerpen bijna alle pc boeren zen pakis irakees enzo verder gelukkig ken ik ook een Irakees ex collega van mijn pc lessen en zo geraak ik aan goedkoop aan stukken zo als dat scherm 15inch 50€ en vervangen is echt niks he
 
Heb de berichten hier geplaatst daar ze niets meer met het betreffende topic te maken hebben. Anders worden de besproken zaken veel te onoverzichtelijk.
 
goed gedaan man heb zelf vroeger en heel jong in schrijf en rekenmachines gewerkt(zie topic Pluis IBM)daar kan ik ook boeken over schrijven hoe de mensen hun centen kwijtraakten wat praktijken dat we gebruikten durf het bijna niet zeggen maar zo een machine is iets van de flinstones zeker voor je
 
maar als er mensen zijn met een oude schrijf machine zijn met problemen wil wel helpen (geen IBM)
 
Herinstallatie, ik doe dit altijd gratis. Of soms voor een kratje bier ofzo.
Maar het is natuurlijk niet mijn beroep en hoef er niet van te leven.
 
ook ik doe dit meestal gratis ...
meestal vragen de anderen dan wat ze er voor moeten betalen ...dan zeg je bent vrij te geven al is het maar 5€ maar nogmaals het hoeft niet ...toch geven ze dan 10 of 20€ en ik denk dat dit eerder is om hun gemoedsrust te hebben met de gedachte hij heeft het verdiend.
 
Al altijd gratis gedaan. Het is ook niet mijn broodwinning, maar als gepassioneerd PC-liefhebber doe ik dat net als mijn voorgangers compleet gratis. Als er weer eentje vertrekt die volledig op punt staat is iedereen blij, ook ikzelf ondanks alle updates en aanverwanten. Ik blij, iedereen blij.
 
Ik reken dit niet voor eigen rekening aan btw. Men uurloon ligt wel een heel stuk lager helaas... :)
De computerboer verdiend er natuurlijk wel het meeste aan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan