Status
Niet open voor verdere reacties.

broere69

Steunend lid
Vip Lid
Beste vrienden ,

ik heb een recente hp laptop gekregen die vol me virussen zat die heb ik er al uitgekregen ,
ook zitten er nog fouten in het systeem Windows 8 herstellen lukt niet dus zou ik via hersteloptie gaan maar de recovery dvd's zijn al gemaakt :-( en ze vindt die niet meer
maar de herstelpartitie is er wel nog dus ik zou moeten kunnen opstarten met een dvd of USB-stick en die herstelpartitie activeren of laten opstarten .
of kan ik van die hp recovery partitie de image's branden ,vroeger heeft da eens gelukt maar was met ACER nu gaat het over HP

Wat ook niet lukt is vb ERD Commander gebruiken :-(



iemand hulp ?
 
Als er een recovery partitie aanwezig is zou je kunnen proberen om te booten met de F11 toets ingedrukt te houden. Als het goed is krijg je dan de recovery manager te zien en zou je ergens systeemherstel moeten kunnen kiezen.
 
broere69, als ik je goed begrijp wil je de laptop terugzetten naar zijn fabrieksinstellingen, klopt dat ?

Hier op de HP-website vind je alle nodige uitleg: je kan er een duidelijke video bekijken en de procedure wordt er ook stap voor stap beschreven.
 
Hmmmm bij hp recovery geeft hij de optie niet weer herstellen met herstelmedia ,en als ik fabrieksinstellingen wil terugplaatsen vraagt hij herstelmedia maart die heb ik niet ,die zit toch in de herstelpartitie ?
 
Krijg je wel de Recovery Manager te zien ??

Zo ja, zou je deze procedure moeten volgen: HP Systeemherstel uitvoeren | HP®-ondersteuning Klik op het plusje bij HP Systeemherstel gebruiken.

Ik heb problemen om deze HP link te plaatsen op het forum.

Kopieer de link die ik nu in onderstaande code geplaatst heb.

PHP:
http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/document?cc=nl&lc=nl&dlc=nl&docname=c00838541
 
stap 1 = F11
stap 2 = choose the language de taal dus :)
stap 3 = Recovery Manager kiezen
stap 4 = dan start HP Recovery Manager en dan kan ik niet kiezen voor herstel met geminimaliseerde image hersteld alleen het besturingssysteem
Stap 5 = ik kan alleen diagnose kiezen of systeemherstel naar een eerdere datum en die heb ik al eens gedaan er is geen herstelpunt
 
Herstel op basis van een geminimaliseerde image (alleen bepaalde modellen)
Systeemherstel.jpg
 
ja heb het bericht 3 gezien maar ik kan deze optie niet kiezen die je geeft .kan ze niet aan klikken ze staan in licht grijs , ik zal op de ene of andere manier de images die op de herstelpartitie staan te kunnen kopiëren en branden denk ik
 
ik kan ze niet aan klikken ze staan in licht grijs

kan de pc nog gestart worden ...indien dit mogelijk is dien je de verborgen administrator op te roepen om vandaar uit een herstel af te dwingen ..
indien de pc kan opgestart worden dien je een opdrachtprompt op te starten als administrator ...

*Ga naar start..alle programma’s ...bureau accessoires...
Rechter muis klik op de opdrachtprompt en uitvoeren als Administrator
Vervolgens typ je in Opdrachtprompt: net user administrator /active:yes.
Meld je af en je ziet nu de verborgen administrator verschijnen ...je meld je nu aan met deze !

Mocht je later het account willen uitschakelen ..
kun je dit doen door de yes te veranderen naar no,
het komt er dan zo uit te zien: net user administrator /active:no.
 
als de Recovery partitie verwijderd werd dien je de DVD's te gebruiken die eerder werden aangemaakt ...vraag haar dan maar om deze te gaan zoeken !
een andere optie is dat je de Recovery disc's besteld via HP zelf , deze zijn helaas niet gratis .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan