Status
Niet open voor verdere reacties.
ik kan mijn pc niet meer herstellen met een herstelpunt
ik heb windows 7 home premium

als ik gewoon wil herstellen toont hij dit
het back-upstation is niet gevonden systeemherstel zoekt naar herstelpunten op uw back-up
zorg ervoor dat uw back-upstation is ingeschakeld en met de
computer is verbonden en klik vervolgens op ok
ik weet niet hoe ik dat moet doen
kan er iemand mij helpen

als ik wil herstellen ,met de externe schijven ingeschakeld krijg ik dit te zie
de geselecteerde back-up is niet gevonden
als ik een ander herstel neem hetzelfde
dank u
 
Voddenman,
Ben je zeker dat systeemherstel niet is uitgeschakeld? Ga eens naar Computer > klik rechts > Eigenschappen > links boven systeembeveiliging > Configureren > kijken met de schuifbalk of systeembeveiling niet toevallig is uitgeschakeld door een of ander backupprogramma bvb? Doe je wel regelmatig Backup? En met welk programma?
Heb je geen herstelpunt (meer), dan kan je er een maken met de knop... Maken.
MvG
WW
 
Dag voddenman.
Je vraag komt een beetje verwarrend over. Wil je een backup terugzetten, of wil je het systeem terugzetten naar een eerder gemaakt herstelpunt.
 
Volgens mij ben je in de Windows RE (Recovery Environment) terecht gekomen. Hierbij kan je met behulp van een BMR backup (Bare Metal Recovery) backup praktisch je volledig systeem terugzetten (buiten je user data). Een BMR backup kan je nemen met de Windows backup applicatie. Via een USB disk of netwerk share kan je dan die backup benaderen in de Windows RE omgeving.
Let wel, dit is geen herstelpunt!
 
Of je nog herstelpunten hebt en hoeveel kan je zien met CCleaner > Gereedschap > Herstelpunten.
Wat meer uitleg van Voddeman kan zeker helpen.
MvG
WW
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan