Status
Niet open voor verdere reacties.
Voor de Standard supporters
hier de nieuws uitrusting


4603-nieuwe-uitrusting-van-standard.jpg
 
Nieuwe trainer van Standard !!!! Nog 10 en we zijn kampioen (lachen)

RCSA forever !!!! :duimop:
 

Bijlagen

  • beenhakker.jpg
    beenhakker.jpg
    42.9 KB · Weergaven: 118
De loozers zitten steeds te zeggen tegen Standard willen we op zn Engels spelen. We spelen dan eens op zn engels en dan zitten ze weer te janken...

Begrijpen wie begrijpen kan

Als we ook maar 1 puntje halen in de CL hebben we al meer punten gehaald dan anderlecht de laatste 4 jaar :p
damn i like it :p
 
Voor alle duidelijkheid, ik ben helemaal geen voetbalsupporter. Kijk NOOIT.
Maar op internet heb ik de "takkel" gezien. Ik denk dat ik doordat ik geen voetbalfan ben dat ik dat bekeken heb zonder oogkleppen.
Ik zag 2 spelers die de bal wilden en ongelukkigerwijze met elkaar in aanraking kwamen.
Volgens mij was dit een puur ongeval. Daarom erger ik me aan dergelijke vingerwijzigingen.
Ik begrijp wel dat de supporters dat door andere ogen bekijken. Maar dat is wat ik zag.
 
denk dat ze dat truitje beter in anderlechtkleuren maken.Want die Walisewski is een echte beenhouwer


Blijkbaar heb je ook wel echte overtredingen gezien van Walisewski.
Daarom word deze kans natuurlijk aangegrepen om de zaak op te blazen.
In het volk stond er een foto bij waar wasilewski een trap verkocht aan de Standaard speler.
Het is gewoon een kinderachtige bedoening aan het worden, geen discussie waardig.
Het is ook op het veld weinig soeps.
Er staat nooit een ploeg op het veld.
Er staan individu's op het veld die elk voor eigen rekening spelen en niet in het belang van de ploeg.
Dit is Belgisch;
Ikke ikke ikke ikke
Ik heb het nu niet over deze match, maar over de hele Belgische competitie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan