hitman pro alert kan niet meer terug geinstalleerd worden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Enige tijd geleden heb ik het programma " Hitmanpro-alert" geinstalleerd.
Ik had al even opgemerkt dat ik tijdens het surfen geen enkel kadertje meer opmerkte die even kwam piepen..
Dus, heel gewoon "hitmanpro-alert" van de pc met revo verwijderd.
Daarna CCleaner en Glary erop losgelaten + een volledige manuele verwijdering, om registersporen verder te verwijderen.
Ik heb dan een poging ondernomen om het programma opnieuw terug te installeren, maar vanaf dan liep het even mis.
Deze software wil namelijk niet meer op mijn pc geinstalleerd worden. Ik krijg na de installatie steeds de melding : applicate installatie mislukt foutcode 0.( zie bijlage )
En bij het terug opstarten van de pc, natuurlijk geen enkele melding van deze hitman pro alert...
Dit heb ik zo 3 x ondernomen, maar steeds dezelfde melding en met als resultaat geen werkende hitman pro alert...
Veel verschil tijdens het surfen maakt het waarschijnlijk niet uit..?

Heeft er iemand raad hoe ik dit weer kan installeren?
Hartlijke danK,

Jacques Hitman pro alert.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Neen, want ik denk dat ik dit voor de eesrte maal geinstalleerd heb in oktober 2013.
Het is nu dat het mij is opgevallen dat hitman pro alert niet maar kwam " piepen" als ik surf
Ik hou maar steeds de herstelpunten van de laatste 2 maanden over.

Toch bedankt
 
Hallo

Ik heb namelijk het antwoord gevonden op deze site :How-To Geek - For Geeks, By Geeks..
Samengevat : hitman pro alert downloaden en opslaan. Internet verbinding uitschakelen, alsook firewall en antivirus.
Gewoonweg de software opnieuw installeren, en...het werkt.
Dank aan allen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan