Status
Niet open voor verdere reacties.

Quit

Steunend lid
Vip Lid
Ik heb beelden gezien op TV van Noord West Frankrijk en delen van Belgie.
Wat een sneeuw zeg.
Hier is het op dit moment een strakke blauwe lucht met een zonnetje met nog geen korrel sneeuw op de grond.
 
Wel... vanmorgend een uurtje vroeger opgestaan dan anders. Was fel aan het sneeuwen op dat moment. Dan rond 7:30 naar men werk vertrokken, rond 8.15 een telefoontje naar men baas gedaan en teruggedraait. Ik was nog niet 1/3 van de afstand, ongeveer 1600km fille in het land. Het is niet gestopt met sneeuwen tot vanmiddag ongeveer. Toen lag er waarschijnlijk wel de voorspelde 10cm sneeuw.
Men baas heeft me ondertussen wel al een keer of 5 gebeld, want je kent murphy... Telefoonserver down, mailserver problemen, ... Dus ik wist vandaag wel wat te doen, ook al heb ik verlof moeten nemen hiervoor.
 
Om 6 uur opgestaan en was goed aan sneeuwen, om 7.30 de kids naar school gedaan en was nog aan sneeuwen voor 7 km hebben we er 1 uur over gedaan wat normaal 15 min duur. Rond 12 uur is de zon er door gekomen lig zo een 15 cm sneeuw.

DSC_0170.jpg
 
hier ligt het maagdelijk wit winter tapijt een dikke 14 cm dik ... had het liever niet , daar ik nu niet naar de winkel kan met de scooter !
 
Hier in West-Vlaanderen 15cm sneeuw. In de namiddag zon maar geen dooi. Strakke koude wind. Waar de sneeuw opwaaide en bleef hangen, kon je zelfs stroken van 70cm hoog vinden.
 
Waar de straten lager liggen dan het landschap is er geen doorkomen aan. bij ons rond Roeselare hebben de boeren geprobeerd om de weg vrij te maken maar opgegeven, teveel miserie en teveel werk, dus verplicht een omweg te maken.
Ideaal voor de Kerstman...

:5927:
 
Waar de straten lager liggen dan het landschap is er geen doorkomen aan. bij ons rond Roeselare hebben de boeren geprobeerd om de weg vrij te maken maar opgegeven, teveel miserie en teveel werk, dus verplicht een omweg te maken.
Ideaal voor de Kerstman...

:5927:

Maar deze kerstman is wel wat in de war

Bekijk bijlage 204394
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan