hoe kunt ge een Back-up van windows 10 uitschakelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

funny

Steunend lid
Vip Lid
hoe kunt ge een Back-up van windows 10 uitschakelen
ik kan het nergens vinden hardeschijf staat in het rood
 
klik start >instellingen>bijwerken en beveiliging >backup
wellicht staat hier bij u dan een station geselecteerd (ik kan dit niet zien aangezien bestandsgeschiedenis aanmaken hier niet gebruikt word ook staat de backup functie hier dus effectief uit ) jij zou dus ook verder kunnen klikken indien je dus geen ander station wens te gebruiken ...dan klik je dus verder op "meer opties ">zie geavanceerde instellingen ..
aangezien hier niets aanstaat krijg ik nu de vraag om deze in te schakelen ...jij zou wellicht hier de optie krijgen om deze dan uit te schakelen met de vraag of je dan ook de eerder aangemaakte bestandsgeschiedenis bestanden wenst te verwijderen ...
 
backup

backup

klik start >instellingen>bijwerken en beveiliging >backup
wellicht staat hier bij u dan een station geselecteerd (ik kan dit niet zien aangezien bestandsgeschiedenis aanmaken hier niet gebruikt word ook staat de backup functie hier dus effectief uit ) jij zou dus ook verder kunnen klikken indien je dus geen ander station wens te gebruiken ...dan klik je dus verder op "meer opties ">zie geavanceerde instellingen ..
aangezien hier niets aanstaat krijg ik nu de vraag om deze in te schakelen ...jij zou wellicht hier de optie krijgen om deze dan uit te schakelen met de vraag of je dan ook de eerder aangemaakte bestandsgeschiedenis bestanden wenst te verwijderen ...

ja ik heb een aparte hardeschijf waar hij de backup zet en nu is die vol hij maakt elke week een backup ik wist dat niet en ik wil het uitschakelen .
ik heb vanalles gedaan en oude backup verwijdert en nu staat er op die plaats waar gij zegt bestandsgeschiedenis is uitgeschakeld .
betekend dit dan dat mijn backup nu uitstaat.
 
inderdaad nu worden er geen bestandsgeschiedenis bestanden weggeschreven ... nu dien je ook nog eens na te gaan of het automatisch aanmaken van backup's uit staat ...
*bestandgeschiedenis is niet te vergelijken met een volledige backup .
ga wederom via start naar backup en klik nu verder op "ga naar backup maken en terugzetten (Windows 7)
aangezien ik ook dit niet automatisch laat gebeuren staat er bij mij nu "Windows backup is niet geconfigureerd " jij zal waarschijnlijk hier dan de optie vermeld zien om deze als nog uit te zetten .
 
inderdaad nu worden er geen bestandsgeschiedenis bestanden weggeschreven ... nu dien je ook nog eens na te gaan of het automatisch aanmaken van backup's uit staat ...
*bestandgeschiedenis is niet te vergelijken met een volledige backup .
ga wederom via start naar backup en klik nu verder op "ga naar backup maken en terugzetten (Windows 7)
aangezien ik ook dit niet automatisch laat gebeuren staat er bij mij nu "Windows backup is niet geconfigureerd " jij zal waarschijnlijk hier dan de optie vermeld zien om deze als nog uit te zetten .

Qtex hoe kan ik hier een afbeelding zetten van het geen ik hier zie
 
printscreen plaatsen met img dumper
Maak een screenprint door op de toets Print Screen / PrtScr te drukken ..
Plak nu via CTRL+V de gemaakte afbeelding in paint
en sla deze op als .jpg op je bureaublad of in de map afbeeldingen .

Ga vervolgens naar IMGDumper.nl 2.1 >> Home
Klik daar eerst op de knop Bladeren -
je navigeert dan naar het bureaublad of naar de map afbeeldingen
en je dubbel klikt vervolgens op de afbeelding.
Klik vervolgens op de knop Upload -
even later kom je op een nieuwe pagina en kopieer dan de bovenste link
en plak die in je volgende bericht.
 
qtex dit is de link ..

5a687e419a31f-back-up.png


*je diende de 1ste link van de verkregen 7 linken te plaatsen zo komt de afbeelding dan rechtstreeks zichtbaar ...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan