Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik krijg momenteel heel veel ongewenste mail waarop je niet kan uitschrijven.
Kan iemand mij vertellen waar ik in het standaard mail programma van Windows 10 bepaalde mails of afzenders kan blokkeren.
 
Als je Telenetklant bent, dan kan je via "webmail" in "mijn telenet", regeltjes toevoegen en zodoende de spam verwijderen voor die bij U binnenkomt. Er komen toch regelmatig nog spamberichten door. Dus moet je regelmatig regeltjes bijvoegen.
 
Bedankt, heb het zo opgelost met instelling mail bevat '.......', want volledig mail adres wijzigd steeds gedeeltelijk.
Vind het wel raar, stom of zelfs ongelooflijk dat je dit in de standaard mail van Windows 10 niet kan instellen.
 
Bedankt, heb het zo opgelost met instelling mail bevat '.......', want volledig mail adres wijzigd steeds gedeeltelijk.
Vind het wel raar, stom of zelfs ongelooflijk dat je dit in de standaard mail van Windows 10 niet kan instellen.

Mailadres wijzigt inderdaad. Maar daarom kan je ook selecteren "bevat". Er wijzigt een kleinigheid in het mailadres, en dan kan je een gedeelte van het adres nemen en aanstippen dat als het dat gedeelte bevat, dan weggooien.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan