Hoe outlook express gebruiken met meerdere gebruikers?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi,

Ik heb een probleem, het zit zo ik ben hoofdgebruiker van mijn computer en ik heb nog twee gebruikers ( dochter en vrouw ) met beperkte rechten.
Ik werk met outlook exprss 6 met verschillende e-mailadressen ( telenet ), nu wil ik mijn dochter ook een e-mailadres ( telenet ) geven in outlook express bij haar maar hoe doe ik dat? Ik wil controle hebben over mijn e-mails maar ook over de e-mails van mijn dochter. Mijn dochter mag enkel haar e-mails kunnen ontvangen en lezen, niet mijn e-mails !!!

Dus 1 pc met 1 hoofdgebruiker en 2 gebruikers, ieder apparte e-mailadressen enkel hoofdgebuiker mag alles kunnen ontvangen. De 2 gebruikers mogen enkel hun e-mail kunnen ontvangen.
 
Om dit mogelijk te maken in Outlook Express heb je 3 aparte account's nodig.
Je zal dus als telenet klant een Expressnet Plus of Turbo abonnement moeten hebben, bij deze heb je recht op 4 account's en kan je dan iedere gebruiker zijn eigen account geven + hun eigen mailadressen en aliasses.
Verder zal er moeten gewerkt worden in OE met het telkens opnieuw invoeren van de account gegevens of met aparte inlogging (met paswoorden) in Windows.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan