hoe snel is je datalimiet op

Status
Niet open voor verdere reacties.
"Nergens anders in Europa krijg je zo weinig voor zo veel geld..."

da's tenminste eerlijke *reklame* si :applaus:
 
Jammer dat er dan niet bijgezegd word hoeveel dat zo scheelt in bv. de buurlanden. Ik vind dat jammer dat er hier in belgie zoveel gevraagd word voor internet . Wij klagen hier ook over telenet. Wij gaan over een jaar verhuizen en we zijn aan het denken naar ADSL over te schakelen . Want telenet valt hier om de haverklap uit en telefoneren kunnen we ook niet altijd doen , die is ook van telenet .
 
wij hebben al die zever van gratis antivirus e.d. niet nodig (zie belgacom)
wij kunnen dit zelf ook wel en daar zijn voldoende GRATIS programmas voor.Geef het "kleine percentage" grootverbruikers wat ze vragen ,degenen die nooit de limiet halen krijgen ook niets terugbetaald.
 
Ik begrijp nog steeds niet dat Belgacom en Telenet dit kunnen blijven doen.Anders komt men altijd af met Europese normen.En ook geen enkele minister die ingrijpt maar ja die zullen wel in de raad van bestuur zitten en de winst mee optrekken zeker.
Walter
 
Als wij blokken moet bijkopen verdien de staat er ook weer aan hee.
 
Retlawv in dit banaan republiek België moet het alleen maar geld kosten
Rijker worden rijker en wij krijgen niets
 
Laatst bewerkt:
Wij zijn nu enkele minuten geleden Turbo geworden bij telenet.
Dit betekend voor ons niet alleen sneller en hogere limiet maar ook nog eens goedkoper dan voordien, doordat we nu gekozen hebben voor het Turbo Pack. Voordien hadden we ExpressNet Plus + tel met spaarbellen, maandelijkse kostprijs lag telkens tussen 80 en 90 euro en belden maar zeer weinig. Nu met het Turbo Pack betalen we 65 euro en kunnen van 'savonds tot smorgens gratis bellen :)
Bij de controle zojuist blijkt dat onze meter, die normaal maar de 25ste van iedere maand gereset word, nu ook gereset is :yahoo:
had ik dat geweten... (lachen)
 
Wij zijn nu enkele minuten geleden Turbo geworden bij telenet.
Bij de controle zojuist blijkt dat onze meter, die normaal maar de 25ste van iedere maand gereset word, nu ook gereset is :yahoo:
had ik dat geweten... (lachen)

Maar het verbruik dat u reeds had met uw vorig abonnement wordt wel bijgeteld, u ziet het echter niet staan op de site bij telemeter - verbruik.
 
Oja? Maar het is niet het dagelijks verbruik die telt hoor nu, die komt maar weer op nul op de *normale* reset dag. Wat nu van tel is is het maandelijks gebruik, in mijn geval tot en met de 24ste van volgende maand.
Mijn maandelijks verbruik staat nu op 4mb maar het dagelijks verbruik staat uiteraard veel hoger want daar staat nog het verbuik op vanaf de 25ste.
'kZal het in ieder geval wel in de gaten houden de komende dagen :)

 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan