Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb een home cynema gekocht ,maar kan je dat niet horen van films op tv ,met een dvd erin werkt alles prima ,maar niet met de tv posten ,heeft iemand hier ervaring mee?
dontknow.gif
 
dat hangt normaal gezien af van waar die home cinema op aangesloten is.
Wij kunnen tv, video en dvd horen.
is het met een scart fiche of niet ?
 
ja alles is normaal goed aangesloten met een scart ,de apparatuur is allemaal nieuw films bekijken via dvd werkt keitof ,alleen de tv postan doen het niet ? raar maar waar
 
Post eens een foto van uw aansluitingen, hoe bekijkt u uw tv beelden, via video of tv tuner van tv zelf?
 
ik zal dat zo vlug mogelijk doen ,maar die van ons heeft mijn kodakske mee, dus
maar alvast bedankt hoor
 
Als alles correct is aangesloten, ook naar de TV toe, voor de functie die jij wil,
dan dien je nog op je Home Cinema Center je functietoets te vinden om over te schakelen naar TV. Althans zo werkt het op die van mij. Zodra je die functietoets gevonden hebt duurt het dan nog een 5tal seconden eer het geluid van je tv door je speakers knalt :duimop:
Er zit m.a.w. een kleine vertraging op...

Veel suc6
 
bedankt rudy zal het morgen eens nakijken, ventje heeft weer heel de dag in het hospitaal verbleven voor z'n stenen,maar zeker bedankt voor die uitleg ziet er zeker goed uit
 
Verzeker u ervan dat de DVD/CD-ontvanger
rechtstreeks op de TV is aangesloten. Selecteer de
juiste AV ingang op de TV.
 Sluit de DVD/CD-ontvanger niet aan op de TV via
uw videospeler. Het DVD-ontvanger kan door het
veiligheidssysteem vervormd zijn.
 
Volgens de handleiding van je tv



Aansluitmogelijkheden voor andere apparatuur (DTV/dvd)
Sluit het ene uiteinde van de videokabels (optioneel) aan op de corresponderende uitgangen (“PR”, “PB”, “Y”)
aan de achterzijde van de tv en het andere uiteinde op de corresponderende video-uitgangen van de DTV of
dvd-speler.
Als u de settopbox en DTV (of dvd-speler) tegelijk wilt aansluiten, sluit u eerst de settopbox op de DTV (of dvdspeler)
aan en vervolgens de DTV (of dvd-speler) op de tv (“PR”, “PB”, “Y”).
De PR-, PB- en Y-uitgang op uw apparatuur (DTV of dvd-speler) zijn in sommige gevallen voorzien van de
aanduiding Y, B-Y en R-Y of Y, Cb en Cr.
Sluit het ene uiteinde van RCA-audiokabels (optioneel) aan op R-AUDIO (L)” en “AUDIO (R)” aan de achterzijde
van de tv en het andere uiteinde op de corresponderende audio-uitgangen van de DTV of dvd-speler.
 
deze lukt nog steeds niet ,het geluid van de dvd speler is geweldig ,maar het lukt ons niet om het geluid van de tv door de boxen te laten komen
hetgeen stalion zegd

Als alles correct is aangesloten, ook naar de TV toe, voor de functie die jij wil,
dan dien je nog op je Home Cinema Center je functietoets te vinden om over te schakelen naar TV. Althans zo werkt het op die van mij. Zodra je die functietoets gevonden hebt duurt het dan nog een 5tal seconden eer het geluid van je tv door je speakers knalt

maar wij kunnen dus niet vinden waar je dat moet halen die functieknop is nergens te vinden ,erg he als ge er zo weinig van kent
en hier kan geen hulp op afstand gebruikt worden ;!
 
Bij mij is het een "dubbele functietoets" één keer drukken is video, 2x is TV, 3x DVD, 4x is radio AM,
5x is Radio FM, en dan terug Video... De knop zelf heet bij mij gewoon functie...mss dat dit helpt...

Nogmaals, alle kabels dienen correct te zijn aangesloten. Radiofunctie gebruik ik nooit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan