Status
Niet open voor verdere reacties.

roxy

Steunend lid
Vip Lid
Ik zou graag mijn hotmailadres die mijn hotmail-account gebruikt veranderen, ik ga via opties naar accountgegevens en daarna naar e-mail bijwerken, als ik dan bij "een ander adres gebruiken" een ander hotmail-adres ingeef komt er telkens het volgende voor: "Je mag @hotmail.be niet gebruiken in het e-mailadres van je Microsoft-account. Probeer een ander e-mailadres".
Ik versta dit niet, omdat mijn normaal account-adres toch ook hotmail is.
Ik zou het willen veranderen om mijn eerste daarna te verwijderen (teveel spam op)
Weet iemand raad? ;!
Thanks
 
Ik heb geprobeerd om een nieuwe account aan te maken, maar dit komt voor als ik een hotmailadres ingeef: De limiet is bereikt voor het aantal e-mailadressen (er is een limiet om te zorgen dat accountgegevens veilig blijven). Probeer het later opnieuw.
Dit is juist hetzelfde als ervoor, zeer raar.
 
dan dien je 1 account op te heffen ...zoals jezelf zegt kun je maar een paar accounts op je eigen naam aanmaken ...

je zegt er komt te veel spam binnen op dat account van je .....zet dan de beveiligings instellingen hoger ..
en maak je een witte lijst aan van diegene waar jij een mail van wilt ontvangen ..
tergelijktijd voeg je de rest toe aan de te blokkeren afzenders...en als dan nog spam binnen komt recht streeks laten verwijderen
 
Ja, mijn spam beveiliging staat op het hoogst en een witte lijst aanmaken kan moeilijk omdat op mijn site een mailadres staat waar de mensen mij kunnen kontakteren voor tickets te reserveren voor onze bluesconcerten. Het is juist dat ene mailadres van mijn account die ik weg zou willen, het wordt trouwens nergens meer voor gebruikt.
Bedankt voor de info.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan