Status
Niet open voor verdere reacties.

broere69

Steunend lid
Vip Lid
Beste ,

Ik heb een laptop van het werk die beheerd word met admin rechten ,dus als ik iets wil installeren moet ik altijd rechten aanvragen klote overheid met hun dommigheden

bestaat er nergens een progje die als portable draai om die gebruikersnamen te achterhalen en paswoorden of is dat opgeslagen in het register ergens ?
 
Die zijn er wel, en ze zijn eenvoudig te vinden met Google.

Je gaat echter wel een illegaal gebied in, en daar kunnen we je hier dus niet mee helpen. Slotje.
 
Ik wil hier ook even toevoegen dat dit een zeer slecht idee is. Ik ben zelf ook systeembeheerder en ik ken de voor en nadelen van zulke procedures.
Stel, je hebt admin rechten. En je installeerd alles wat je wilt. Vroeg of laat loopt het fout. En wie kan dit dan oplossen? Juist ja... Wie weerhoud je om geen illegale software te kunnen installeren?
Voor zulke beslissingen is een zeer goede reden dus.
 
Ik heb een laptop van het werk die beheerd word met admin rechten ,dus als ik iets wil installeren moet ik altijd rechten aanvragen klote overheid met hun dommigheden

broere69 , waarom noem jij dit dom?
Weet jij wat ik dom vind? Iedereen die zich bij Windows aanmeld (thuisgebruikers en op het werk) met een gebruikersaccount met administratorsrechten.
Bij het gebruik van een account met administratorsrechten, hebben virussen en andere malware ook alle rootrechten .
In Linux is dat altijd zo geweest.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan