Status
Niet open voor verdere reacties.
HTC One M10

HTC gaat een vlaggenschip op de markt brengen. Hij komt pas in Maart op de markt en dat is dan eerst voor Azië en America, daarna komt Europa, dus wanneer hij precies hier in de winkelrekken zal liggen en tegen welk prijskaartje is nog niet duidelijk, maar het zal naar mijn bescheiden mening een redelijk stevig prijskaartje zijn, ik reken op +500€, maar hopelijk vergis ik mij hopeloos naar beneden natuurlijk.

Wat mogen we van dit vlaggenschip nu eigenlijk verwachten?

HTC M10 zou de eerste HTC zijn die een QHD display meekrijgt, hiervoor zweerde het merk bij hun vlaggenschepen altijd bij een full HD scherm, maar gaat nu een AMOLED QHD scherm monteren in hun M10 met een super mooie resolutie van 2560x1440 pixels die een enorme 576 PPI met zich meebrengt. Dus last van pixelen zal dit 5,1” scherm niet hebben met Corning Gorilla Glass 4 .
DE HTC M10 krijgt ook een vingerdrukscanner mee die in de homeknop aan de voorkant zit verwerkt.

De HTC M10 krijgt natuurlijk ook 2 camera’s aan boord. Aan de achterkant steekt een 12 ultrapixel camera ( ik ben geen fotograaf, dus ken ik helaas niet het verschil tussen een MP camera en een ultrapixel camera, maar er zou enorm veel verschil moeten zijn en dat zou volgens ik lees wel niet altijd even goed zijn, dus misschien nog ff afwachten of dit wel de goeie zet is met deze ultrapixel camera op de HTC M10) Verder krijgt de camera versterking van een Laser om scherp te stellen en een dubbele Ledflitser in dualtone. Er steekt ook nog eens optische beeldstabilisatie op de camera.
Over de frontcamera is helaas nog niet veel geweten, dus kan ik er ook niet veel over kwijt.

Dit alles word draaiende gehouden door een krachtige Qualcomm MSM8996 Snapdragon 820 Adreno 530 met 4GB RAM en 32GB intern geheugen uitbreidbaar met een Micro SD kaartje tot 200GB. Of dit paradepaardje nu een quad core of een octa core is , is nog niet geweten, maar ik ga ervan uit dat hij wel 8 kernen zal bevatten.

Er is enkel geweten dat de batterij een niet verwijderbare Li ion batterij is, maar hoe krachtig die is is momenteel nog niet geweten.

Alle specs die momenteel beschikbaar zijn vind je hier. HTC One M10 - Full phone specifications
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan