Status
Niet open voor verdere reacties.
Als ik de Huawei Ascend Y550 met mijn PC verbind, hoe en waar vind ik dan mijn contacten ? Met mijn Nokia kon ik de contacten in mijn telefoon bewerken. Gaat dat bij de Huawei ook ?
 
hoe verbind je deze met de pc ?

*Indien er een microSD-kaart in uw telefoon aanwezig is dan kunt u uw telefoon gebruiken als een USB-stick en bestanden versturen tussen uw microSD-kaart en een computer.

1. Gebruik een USB-kabel om uw telefoon aan te sluiten op de computer.
2. Tik op het scherm USB-aansluitmethoden op USB-flashstation.
Het stuurprogramma van de telefoon wordt dan automatisch geïnstalleerd op de computer.
3. Nadat de schijf werd geïnstalleerd zal de computer uw telefoon herkennen als een USB-stick.
Open de nieuwe schijf om bestanden op uw microSDkaart te bekijken.

dit komt dus uit de Nederlandse handleiding blz 52
 
willemhaam zei:
Sorry : de handleiding lezen kan ik ! De praktijk is helaas anders !
verklaar wat je hiermee bedoeld !!
*de vraag is toch duidelijk dacht ik zo ...
er dient een microSD-kaart in uw telefoon aanwezig te zijn ....
indien er een microSD-kaart geplaatst is in je telefoon en je sluit vervolgens deze telefoon aan op je computer ..
dan worden al de aanwezige bestanden op de computer getoond ....

**hier een voorbeeld van mijn aanwezige bestanden op de telefoon deze verschijnen vanzelf in de verkenner bij aansluiten van de usb kabel ..
je ziet dus dat mijn Teleline TM-910 herkend word als zijne een usb opslag media met de naam " verwisselbare schijf "

Ashampoo_Snap_2015.02.03_08h38m17s_001_.png
 
Blijkbaar is de vraag niet duidelijk !!! Mijn telefoon verbinden met mijn pc kan ik. Er is een micro sd-kaart aanwezig in de telefoon. Al wat op dat kaartje staat kan ik uitlezen. IK ZOEK MIJN CONTACTEN OP MIJN TELEFOON !!! Die staan niet op de sd-kaart !
 
lees blz 23 eens na van je handleiding betreffende het importeren of exporteren van contacten ...

*met opslagruimte kan ook een map bedoeld worden op de pc ...denk er ook aan dat deze ge-exporteert worden als .vcf-bestanden
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan