Status
Niet open voor verdere reacties.

Ivan

Oprichter
Forumleiding
Admin
Vraag prijs is 200 euro wens je een bod te doen dit mag ook je kan mij mailen op dit adres.

Ik verkoop dus mijn tablet, is niet veel gebruikt om dat ik hier 2 windows computers heb en een imac.
Zo goed als nieuwe geen enkel kras op het scherm.

De Huawei Ideos Tablet S7 Slim is een veelzijdige tablet die voorzien is van Android 2.2, een 7-inch capacitief beeldscherm en 8 GB intern geheugen. Door een breedbeeldverhouding, een gewicht van 445 gram en een dikte van slechts 1,25 centimeter is de tablet uitermate geschikt om op de bank films te kijken of ontspannen te surfen. Het toevoegen van 3G maakt het bovendien mogelijk om bijvoorbeeld onderweg je mail te bekijken. Dat is niet alles want met deze tablet kan je ook bellen en sms. Wel zo fijn als je onderweg bent. Simpel gebruik van wifi en met simkaart overal online.
Zelf gebruik ik mobilviking en betaal 15 euro per maand en daarvoor krijg je 2 gd data 2000 sms per maand en belwaarde.

Android mogelijkheden

De Huawei Ideos Tablet S7 Slim is voorzien van de Androidmarket vanwaar je allerlei verschillende applicaties kunt downloaden. Door de applicatie Google Maps en GPS kan je de Huawei tablet ook als navigatiesysteem gebruiken. Luister je liever muziek dan kan je een hoofdtelefoon aansluiten. Bestanden delen met vrienden of kennissen kan via wifi en Bluetooth. Ook kan je de Huawei Ideos Tablet S7 Slim op je HD TV aansluiten door middel van een hdmi-kabel. Zo maak je ook van je huiskamer een multimedia ruimte. Mocht 8 GB niet voldoende zijn, dan kan je het geheugen uitbreiden met microSD kaartjes tot 32 GB. Wel zo compleet de Huawei Ideos Tablet S7 Slim.

huawei-ideos-tablet-s7-slim.jpg

huawei-ideos-tablet-s7-slim-2.jpg

huawei-ideos-tablet-s7-slim-3.jpg

huawei-ideos-tablet-s7-slim-4.jpg

huawei-ideos-s7-slim-leather-c.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan