Huawei P8 Lite

Status
Niet open voor verdere reacties.
Iemand ervaring met deze smartphone ? Ik kan deze krijgen bij een abo voor de kids en vroeg me af of dit nog wat mee kan ...
 
Ja Xperia, mijn vrouw heeft een P8 Lite. Wat wil je er over weten? Ik vind er veel bloatware opstaan en een skin van hier tot in tokio en de batterij vind ik ondermaats, want hij moet elke dag aan de lader zelfs met greenify erop.
 
Oei ... dan niet ... batterij moet hier toch iet of wat zijn voor die 'spelende kids' ...las op een hun site dat je 3 jaar waarborg kreeg ... dus had ik wel wat interesse ..
 
De P8 Lite is een goed werkend toestel, lekker vlot en zo, maar er staat naar mijn mening te veel bloatware op en die batterij is maar 2200mAh sterk en dat met een HiSilcon Kirin 650 octa core en 2GB RAM en een 5" HD scherm is dat eigenlijk niet sterk genoeg om dit lang van stroom te kunnen voorzien. Mijn Moto E is in alles de helft van haar P8 Lite en mijn batterij is zwaarder als die van haar telefoon en dat merk je wel hoor. Die van mij gaat 2 dagen mee zonder problemen. Mijn vrouw heeft die P8 Lite ook met een abbo genomen bij Mobistar, nu orange .
 
huawei p8 lite

huawei p8 lite

dit is een goed toestel maar de naam zeg het zelf LITE ik heb deze getest maar vond hem een beetje ondermaats ; heb dan maar de P7 ascend gekocht kost evenveel de snelheid is iets minder (1800 mhz x 4) maar een batterij van 3500 werk + - 2 dagen met Facebook op en thuis wifi aan dan nog + - 30 procent over
 
dit is een goed toestel maar de naam zeg het zelf LITE ik heb deze getest maar vond hem een beetje ondermaats ; heb dan maar de P7 ascend gekocht kost evenveel de snelheid is iets minder (1800 mhz x 4) maar een batterij van 3500 werk + - 2 dagen met Facebook op en thuis wifi aan dan nog + - 30 procent over

Jij vind de P8 Lite ondermaats, maar de P7 dan plots niet meer? Die heeft wel mindere specs hoor, wel een betere batterij.
 
Ik heb deze P8 lite al een jaar in mijn bezit. Ik ben er heel tevreden mee, maakt prima foto's en werkt meer als behoren.
De capaciteit van de batterij is misschien minder, maar dat ligt ook veel aan het gebruik, openstaande apps, uploads, spelletjes enz. Ik denk dat de meeste merken hier wel problemen mee hebben. Maar bij normaal gebruik, en zeker in
besparing-modus gaat de batterij ruim 2 dagen mee. Voor mij is het een prima
toestel prijs/kwaliteit verhouding en gebruik hem dagelijks voor mails, facebook, chatten enz. Een powerbank bij de hand is geen overbodige luxe.
 
Ik heb deze P8 lite al een jaar in mijn bezit. Ik ben er heel tevreden mee, maakt prima foto's en werkt meer als behoren.
De capaciteit van de batterij is misschien minder, maar dat ligt ook veel aan het gebruik, openstaande apps, uploads, spelletjes enz. Ik denk dat de meeste merken hier wel problemen mee hebben. Maar bij normaal gebruik, en zeker in
besparing-modus gaat de batterij ruim 2 dagen mee. Voor mij is het een prima
toestel prijs/kwaliteit verhouding en gebruik hem dagelijks voor mails, facebook, chatten enz. Een powerbank bij de hand is geen overbodige luxe.

Mijn vrouw is ook wel tevreden over haar P8 Lite, enkel de batterij vinden zowel mijn vrouw als ik een mager beestje. Die moet toch wel elke dag à anderhalve dag aan de lader. Nu ja die dingen plakken wel serieus aan onze handen bij ons. Wij hebben ook een powerbank erbij hoor. Ik vind hem ook redelijk snappy.
 
De P8 lite zal dan het kleine broertje zijn van de 'gewone' P8. Vervangbare batterij ? Foto's maken goed ?
 
De P8 lite zal dan het kleine broertje zijn van de 'gewone' P8. Vervangbare batterij ? Foto's maken goed ?

Inderdaad, de P8 lite is het kleine broertje van de gewone P8, dat merk je aan het scherm, processor, RAM, intern geheugen en de camera ook.
Maar ik kan je meegeven dat de P8 Lite geen slechte camera aan boord geeft en door zijn metalen behuizing ziet hij er premium uit. Helaas is het wel zo net zoals heel veel nieuwe Smartphones dat de batterij niet vervangbaar is. Helaas Xperia.
 
Zag nu net de P9 lite bij Orange (Mobistar) aktie met abo 20 voor 49 euro. Misschien toch deze gaan halen.
 
Zag nu net de P9 lite bij Orange (Mobistar) aktie met abo 20 voor 49 euro. Misschien toch deze gaan halen.
De specs zijn in ieder geval al beter als van de P8 Lite, ik denk zelfs dat ik hem gereviewd heb.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan