Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo beste leden, mag ik even uw aandacht vragen.

Ik ben voor mijn beroep een cursus aan't maken over de werking van inductieplaten.
Op zich niet veel aan, een pan op plaatsen en hupsakeee het zou moeten warmen.
Ik ben bezig over de binnenkant, hoe worden de draaistromen opgewekt, welke frequentie gebruiken ze hier voor? Allee alles wat men hier kan over vinden is okeeeeee.
Als iemand iets tegenkomt kan hij/ zij het hier laten weten.

Bedankt op voorhand.

PS: hier steekt ook een stukje computer in..(lachen)(y)
 
Als je naar deze gaat kun je via quickfinder een E-nummer ingeven.
Geef bij deze EH95S501E in en je zit meteen bij het duurste inductiekookplaatje van Siemens.
Dan krijg je een lijst te zien van 3 kookplaten.Jen neemt de eerste (EH95S501E/01)
Daar klik je achteraan op "laat onderdelentekening zien".
Nu zou je een 'tot het laatste vijsje ' tekening moeten zien van hoe die plaat er van binnen uitziet.
Misschien ook wel interessant niet?
 
Bedankt Dolfke, ik ben op zoek naar de verdere informatie. Binnenkant ken ik; plaat wordt vervaardigd door Dediedirk. Wat ik zoek is de juist uitleg over werking inductie, nl oip welke frequentie ze oscileren.
Rudy bedankt daar ben ik al verder mee. Deze info wil ik later gebruiken om een cursus samen te stellen voor techniekers in speeeeeeeeeeeeee. Doodweg een module vervangen wat heb je daar aan? Je moet u afvragen, waarom is dit defect gegaan. Van producenten krijg je maar weinig info. Daarom deze vraag bij onze befaamde bollebozen ;)(y)(y):applaus::applaus::yahoo:

Doe zeker zo verder boys & girls.
 
Hier staat ook al een goede uitleg zie ik ;)
Verder kan ik nog helpen met het eens aan onze vertegenwoordiger van Siemens te vragen.
Die komt toch regelmatig bij ons op bezoek om onze koffie op te zuipen :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan