IE10 voor Windows 7 verschijnt in november

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ivan

Oprichter
Forumleiding
Admin
Microsoft zal halverwege november een preview-versie van Internet Explorer 10 voor Windows 7-gebruikers beschikbaar maken. Aan de hand van de feedback van ontwikkelaars en klanten, zal dan een uiteindelijke versie verschijnen. Wanneer dit precies is, laat Microsoft niet weten. Internet Explorer 10 voor Windows 8 verschijnt met de lancering van het nieuwe besturingssysteem op 26 oktober.

"Met Windows 8 hebben we een compleet nieuwe browser gebouwd, die meer prestaties en mogelijkheden voor ontwikkelaars biedt", stelt Rob Mauceri, manager bij het Internet Explorer Team, in het IE Blog. Als de preview beschikbaar is zal Microsoft meer informatie geven. bron
 
Heb'm reeds even gebruikt in Windows 2012. Visueel niet zo verschillend van versie 9. Toch zeker niet merkbaar op het eerste zicht. Algemene instellingen leken ook hetzelfde. Kan wel wat verandert zijn aan de code natuurlijk...
 
Windows 2012 ??? :vraagteken:
IE ?...neen dank u, ik pas voor elke versie. :nee:

Het is echter wel de perfecte browser om Mozilla Firefox mee te downloaden, dat wel ! :yahoo:

Windows Server 2012...
Deze uitvoering heeft wel grote troeven aan boord. Is echt de moeite. Wel ff wennen aan de nieuwe GUI. Ben ook niet echt te spreken over hun kleurgebruik. Het standard schema is al erg, de andere schema's zijn schreeuwend lelijk...

Elke browser heeft zen voor en nadelen. Ik gebruik IE regelmatig voor hardware. Omdat dit meestal de enigste browser is die firmware correct ondersteund voor veel apparaten (en dikwijls oudere apparaten, wel met een oudere IE versie...)
 
Ok, bedankt voor de verduidelijking.

Voor mij is hij het perfecte reservewiel: ik haal hem liever niet uit mijn kofferbak.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan