Status
Niet open voor verdere reacties.
V

Verwijderd lid 9940

Gast
Beste mensen ik zit nog met een vraag. Ik heb geprobeerd IE11 te verwijderen om deze vervolgens opnieuw te downloaden.
Als ik IE 11 gedownload heb krijg ik te horen dat de uitgever onbekend bestandstype is en ik een bestand moet zoeken waarin ik hem wel kan openen. (zie bijgeplaatste schermafbeeldingen)
Schirmfoto_2015-02-24_030038.jpg
Kijk ik dan in mijn downloads dan zie ik van al mijn gedownloade bestanden een icoontje maar bij IE11 een wit vlakje (zie bijgaande schermafbeelding
Schirmfoto_2015-03-01_125356.jpg
Als ik dan naar het scherm ga waar ik een bestand kan kiezen krijg ik deze opties (zie bijgeplaatste schermafbeelding) maar daar staat niets bij dat ik kan gebruiken om te openen.
Schirmfoto_2015-03-01_010650.jpg
Hoe los je op dat je het programma wel kunt downloaden met het juiste bestand?

met vriendelijke groet
Crimpak
 
IE vernieuwen door deze te verwijderen !
nee je denk wijze is wederom verkeerd ...je dient de IE opnieuw in te stellen ...
dit kan je doen via de Internet opties > geavanceerd en op opnieuw instellen te klikken ...een herstart van je systeem is nodig !

Ashampoo_Snap_2015.03.01_13h13m47s_003_.png

hier is tegelijkertijd de download naar de IE11 win7 NL mocht je deze nodig hebben !
 
Hoi Qtex ga ik doen zo. Mocht ik er niet uitkomen (wat ik betwijfel want je boodschap is helder) dan regeer ik nog wel even.
Nogmaals bedankt voor je bericht.
groetjes
Crimpak
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan