ie7 kan ged'loaded bestand niet uitvoeren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als ik met IE7 iets download de laatste tijd en gelijk wil laten uitvoeren krijg ik de melding
158745d5601f5b97f.gif

Krijg het gevoel dat een van m'n installaties iets naar z'n moer geholpen heeft ( en ik installeer wel's wat :)

Enige idee hoe dat te verhelpen is?
b.v.b. mijn dank
 
Laatst bewerkt:
heb Adaware erop en YES, de 'windows' is legaal :p (snap alhoewel niet wat dat er mee te maken moet hebben!!)
maar probeer wel nogal wat software uit.
Heb last nog een register schoonmaak gehouden en daarna deed ie nog goed.
Alleen een goede register guru zou me kunnen helpen denk ik, ik kan er wat van maar niet zo uitgebreid, zowiezo als het om hex sleutels gaat.
Heb trowens de laatste Macafee erop draaien (ook legaal!) en Kerio.
Ga Superantispyware overheen jagen, kijken wat het oplevert.
12 cookies gevonden, meer niet.
 
Laatst bewerkt:
(snap alhoewel niet wat dat er mee te maken moet hebben!!)

als die niet legaal was had je m ook niet kunnen instaleren

maar je hebt het register schoon gemaakt en als het goed is kun je merendeel het verwijderde bestanden terug zetten wat het programma heeft verwijdert probeer dat eens wie weet helpt het

en schiet me niet meteen af bij de volgende reactie want ik probeer alleen maar te helpen en mensen die je proberen te helpen daar moet je dankbaar voor zijn
 
Ik schiet niemand af, begrijp alleen niet wat de legaliteit ermee te maken moet hebben, dat is alles.
Krijg juist het gevoel dat pas na de laatste (windows zelf opgehaalde)updates fout ging maar dat Netcaptor en andere brouwsers wel goed doen (net de yaha@mm prog gelijk uitgevoerd).
Alleen ie7 is vervelend en net toen ik hem aardig begon te vinden :)
Heb al 2 keer een register restore gemaakt zonder resultaat en heb nu geen zien om weer een kale win erop te zetten dus zal ermee moeten leren leven :) vrees ik.
Trouwens.... wel's hier van gehoord??
"This is a pre-validated version of
Internet Explorer 7.0 from Microsoft.
When prompted to validate, just click on validate.
This version of Internet Explorer work with all
versions of Windows XP 32-bit including Corporate
and non-genuine Windows." :)
 
Laatst bewerkt:
Zie wat interessante dingen die ik wat dieper moet bekijken.
Bedankt voor de tip (y)
---------------------------------------------------------
Opnieuw geinstalleerd en dat hielp niet, daarna voor de zoveelste keer een oudere register terug gezet en.... voila'... hij doet het weer zoals het hoort.
Vragen jullie maar niet hoe want daar ben ik dus ook niet achter waar het fout zat.
Van dat soort geintjes wordt ik niet wijzer!
Probleem opgelost dus dit kan van mijn part dicht.
Bedankt voor alle hulp.(gt)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan