Status
Niet open voor verdere reacties.
C

Chris

Gast
Sinds gisteren werkt men IE7 niet meer.
Firefox doet het wel (anders was ik hier ni) en msn werkt ook dus
't ligt niet aan de internetverbinding. Ik delete IE al en installeerde een nieuwe versie zonder resultaat. AVG scan gaf ook al niks. kan er me iemand helpen ?
 
probeer eens ie7 op te starten zonder add-ons

Start-bureauaccessoires-systeembeheer-internet explorer(zonder invoegtoepassingen)

Je kan het ook proberen met dit scriptje . Je antivirus kan wel moeilijk doen omdat het hier om een script gaat. Gewoon ff accepteren.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ben,
Ik probeerde al te starten zonder de invoegtoepassingen maar 't veranderde niks aan de zaak.
Als ik op "dit scriptje" klik krijg ik een soort van worddocument of htmlfile waar het script in "verwoord" word. of moet ik niet enkel klikken ? Heb AGV er afgegooid dus die kon al niet moeilijk meer doen :)
Ik probeerde ook al via start-zoeken dan cmd (enter) en dan sfc\scannow om te zien of alle beveiligde windowsbestanden er nog waren maar ook daar "no problems detected.Ik vind het weird dat het enkel internet explorer is en al de rest is ok. Intern netwerk ok, router ok draadloos netwerk ok, maar ik kan geen http verbinding maken met IE. Daarom wijzen alle hulpprogramma's me in de richting van de server of router maar ik kan wel via firefox online so .... ik denk dat het niks met de hardware temaken heeft.
 
ie7

ie7

bent u al eens gaan zien via
start-software-windows onderdelen toevoegen of verwijderen(staat IE (nog aangevinkt).
of
start - software - programma toegang en instellingen-
staat daar IE met toegang aangevinkt.
 
yep, beide mogelijkheden gechecked en alles was aangevinkt. Begin zo stillekes te twijfelen om gewoon een formatje c te doen. Ferm tegen mijn goesting. Ik blijf maar denken dat het niet veel of erg kan zijn, gezien al de rest werkt maar ik krijg het toch niet hersteld :(
 
Repaircd van windows xp erin => zonder resultaat !!
dan maar format c. :( van 0315 vannacht tot 0700 alstemblieft! voor dat alles opnieuw was geinstalleerd en ge-updated. Ken de oorzaak niet heb er ook geen oplossing voor als enkel de format c.
Alles werkt weer zoals ik gewend ben dat het werkt dus (y) :)))
Ik apprecieer ten zeerste de ideen en dingen die aangeboden werden om te helpen maar waarschijnlijk ben ik niet geduldig genoeg :). Alles eraf dus en herbeginnen (copietje op ext hd vooraf natuurlijk).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan