Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik was altijd van mening dat je onder Windows 8 enkel met Internet Explorer 9 of 10 kon werken, wanneer we het enkel hebben over de browser uit de Microsoftstal? :vraagteken:
Hoe je daar in geslaagd bent weet ik niet, maar het lijkt me niet echt veilig te zijn ondanks het feit dat uit het artikel blijkt dat dit lek reeds ruim twee weken geleden gepachted werd.
 
@ Herd Wick
ik geloof niet dat je de IE10 die automatisch al word meegeleverd met de windows8 kunt verwijderen ....
denk dat jij je hierin zwaar vergist nu ..windows7 werkt met de IE8 (niet aanbevolen) ook de IE9 kan gebruikt worden maar de IE10 is aanbevolen .
de post van zorro is niet voor de win8 bedoeld...maar eerder voor de vista en de win7
 
Mmmm, ik beweer ook niet dat je die kunt verwijderen hoor, maar ik lees dit oude artikel onder het hoofdje Windows 8. Dus denk ik dat zorro met Explorer 8 in Windows 8 werkt. ;)
 
je heb gelijk " Zorro" heeft dit in het verkeerde forum gedeelte geplaatst .
maar je opmerking " Dus denk ik dat zorro met Explorer 8 in Windows 8 werkt" kan dus nooit ...gezien de IE10 automatisch bij de windows 8 hoort kun je deze nooit verwijderen in de windows8 .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan